پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالاگ: بهترین خرید های لالیگا برای بارسلونا است؛ پاسخ جالب به وابستگی مسی !

کد خبر : 70793  |  زمان ارسال : جمعه 31 شهریور 1396
گیلم بالاگ در جلسه پرسش و پاسخ با کاربران اسکای، از دو خرید بارسلونا به عنوان بهترین خرید های این فصل لالیگا نام برد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسکای اسپورتس، گیلم بالاگ در جلسه پرسش و پاسخ با کاربرای اسکای به سوالاتی درخصوص این فصل لالیگا پاسخ داد که طبق معمول بارسلونا از سوالات بی بهره نبود.

 

بالاگ در یکی از سوال ها به تحت تاثیر قرار گرفتن بارسلونا و رئال مادرید و به صورت کلی لالیگا در قبال پولدار شدن تیم های انگلیسی پاسخ داد:

لیگ برتر جذاب ترین لیگ جهان برای بازیکنان است اما چرا ستاره های خیلی خیلی بزرگ در جزیره نیستند؟ خب این به دستمزد پرداختی ربط دارد که بارسلونا و رئال در این زمینه جادو کرده اند که تقریبا تیمی درجهان قدرت مبارزه با ان ها را ندارد. اما بااین حال بارسلونا در خرید بازیکنان برای پرداخت هزینه انتقال  مثل تیم های جزیره قوی نیست مثل رقم نخوردن انتقال 160 میلیون یورویی کوتینیو که این پیشنهاد نهایی را ارائه نکردند

 

آیا دوران وابستگی مسی به بارسلونا بازگشته است؟ و باید درخصوص مصدومیت های دمبله و سوارز نگران باشیم؟

کی دوران وابستگی به مسی نبود؟ او همیشه بهترین بازیکن بوده و بنابراین وابستگی تیم به ا طبیعی است. بارسلونا از 21 سالگی مسی به او وابسته بوده است.

 

سوارز از آسیب دیدگی کاملا رهایی نیافته بود و مجبور شد که به اروگوئه برگردد و برای تیم ملی بازی کند و حالا هم رنج می برد. اما او هنوز هم قادر خواهد بود تا در این فصل بیش از 20 گل به ثمر برساند.

 

بهترین خرید های لالیگای این فصل؟

خب اگر به صدر جدول بنگرید می توانی ببینید که پائولینیو و سمدو در بارسلونا خوب کار کرده اند. همین طور ژائر در سویا، کوندوگبیا در والنسیا و خاوی گارسیا در بتیس اما هنوز اول راه است و تداوم راز موفقیت خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.