پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ارنستو والورده با تمام نیرو در مقابل گیرونا !

کد خبر : 70812  |  زمان ارسال : جمعه 31 شهریور 1396
والورده نمیخواهد روند پیروزی هایش متوقف شود !

اختصاصی بارسا نیوز - سوارز فردا به ترکیب اصلی باز خواهد گذشت.

 

طبق گزارش اسپورت، لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای باشگاه بارسلونا بعد از استراحت در مقابل ایبار فردا در مقابل خیرونا به ترکیب اصلی باز خواهد گشت. در دیدار مقابل ایبار سرمربی تیم ارنستو والورده به سوارز استراحت داد تا او خود را از لحاظ روحی و جسمی بهتر پیدا کند. والورده امیدوار است که این استراحت باعث بهتر شدن عملکرد و شروع گلزنی این مهاجم بشود. بارسلونا بعد از دیدار مقابل گیرونا باید در روز چهارشنبه در کشور پرتقال مقابل اسپورتینگ به میدان برود.

 

پیش بینی ترکیب های احتمالی بارسلونا به علت استراحت دادن به بازیکنان اصلی کار دشواری است. والورده میخواهد با تمام قدرت در مقابل گیرونا قرار بگیرد وی نمیخواهد که روند پیروزی هایش متوقف شود. گیرونا در هفته اول توانست اتلتیکو مادرید با نتیجه 2-2 متوقف کند که همین موضوع باعث نگرانی ارنستو والورده سرمربی بارسلونا شده است.

 

حالا با بازگشت احتمالی سوارز به ترکیب و ادامه عملکرد فوق العاده ی لئو مسی انتظار میرود ترکیب این چنین باشد. تراشتگن ، پیکه ، اومتیتی ، آلبا و سمدو در خط دفاع - بوسکتس ، راکیتیچ و اینیستا دز خط هافبک و مسی ، سوارز و دلوفئو در خط حمله حضور داشته باشند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.