پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسناد فاش شده از ایمیل های لیورپول به بارسلونا و توافق با کوتینیو !

کد خبر : 70822  |  زمان ارسال : شنبه 1 مهر 1396
ایمیل های شنیدنی لیورپول

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش هفته نامه اشپیگل، بر اساس اسناد منتشر شده از فوتبال لیکس، علی رغم توافق نهایی بارسلونا با کوتینیو و ایجنت او، باشگاه لیورپول مانع از این انتقال شد که ایمیل های این باشگاه در پاسخ به پیشنهاد های ارسالی ایمیلی بارسلونا جالب است.

 

اسناد ارائه شده تایید می کنند که گفته های آلبرت سولر مدیر باشگاه بارسلونا درخصوص درخواست 200 میلیون یورویی باشگاه لیورپول صحت ندارد چون ایمیل های باشگاه لیورپول چیز دیگری را نشان می دهد.

 

ایمیلی بین اسکار گرائو مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا و مایکل ادواردز مدیر ورزشی لیورپول در 20 جولای در ارائه اولین پیشنهاد بارسلونا با این پاسخ همراه بوده است:

به هیچ وجه فروشی نیست.

 

این اولین پاسخ باشگاه لیورپول به بارسلونا بود تا اینکه در اوایل ماه آگوست علی رغم دانستن امتناع لیورپول از فروش، مدیران بارسلونا با پیشنهادی 90 میلیون یورویی ثابت به اضافه 40 میلیون متغیر بازگشتند که ایمیل جدید مایکل ادواردز به صورت زیر دیگر نمی توانست بیش تر از این اصل ماجرا را توضیح دهد:

من صمیمانه از شما تقاضا دارم که از آزار و اذیت کوتینیو چه به صورت عمومی و چه شخصی دست بردارید. هیچ مبلغی از سوی شما نظر ما را تغییر نخواهد داد.

 

بنابراین باشگاه لیورپول ، بارسلونا را متهم به مذاکره پنهانی با کوتینیو کرد.

 

اسناد منتشر شده نشان می دهند که توافق بارسلونا با کوتینیو طی قراردادی 5 ساله پرداخت 115 میلیون یورو خالص به او بدون پاداش ها بوده که دستمزد سالیانه 23 میلیون یورویی را برایش درنظر گرفته بودند.

 

مبلغ پاداش برای ایجنت کوتینیو نیز 10 هزار یورو درنظر گرفته شده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.