پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلنا: به والورده اثبات می کنم که به من نیاز دارد !

کد خبر : 70829  |  زمان ارسال : شنبه 1 مهر 1396
کارلس آلنا از عزم جدی خود خبر داد.

اختصاصی بارسانیوزکارلس آلنا ستاره جوان و آینده دار بارسلونا که فصل جاری را به صورت مشترک در تیم بی و اصلی توپ خواهد زد در مصاحبه ای مفصل با موندو دیپورتیوو درخصوص وضعیت فعلی و آینده خود صحبت کرد.

 

آلنا در جلسه تمرینی روز گذشته با پرسش هایی درخصوص چالش بزرگ خود برای متقاعد کردن والورده مواجه شد و به آن ها اینگونه پاسخ داد.

 

هنوز برای تیم اصلی آماده نیستی؟

فکر می کنم که در این سال باید گام بزرگ را بردارم و در تیم اصلی بازی کنم. اگر مرا فراخواندند خب معلوم است که با اشتیاق بازی خواهم کرد اما فکر می کنم که باید روی رشد خودم در تیم بی بیشتر از تیم اصلی تمرکز کنم تا برای سال آینده آماده شوم. من بالاتر خواهم رفت. آینده مشخص نیست و من همیشه دوست دارم درخصوص حال صحبت کنم بنابراین در حال خود تلاش خواهم کرد تا برای آینده بمانم.

 

پیش فصل؟

فوق العاده بود. بودن در کنار بهترین ها و دااشتن لحظات مشترک با ان ها تجربه خیلی خوبی بود و کمک زیادی به من کردند. والورده شناخت خوبی از بازیکنان در پیش فصل پیدا کرد.

 

روش کار والورده با انریکه متفاوت است؟

بله چون مربیان متفاوتی هستند. هر دو راه و روش و شیوه درک خود را از بازی دارند و هر دو مربیان فوق العاده ای هستند. ایده والورده بسیار واضح و روشن است و می داند که از هر یک از بازیکنانش چه می خواهد و بازیکنان نیز به او اعتقاد دارند. من باید از انریکه خیلی تشکر کنم چون او اولین فرصت را به من داد. خیلی خوب بود و امیدوارم دوباره یکدیگر را ببینیم.

 

والورده به تو چه گفت؟

من با او صحبت کرده ام و می دانم که از من راضی است. مهمترین چیز ایناست که من عجله نداشته باشم و سعی کنم مسیر رادرست پیش بروم تا بتوانم به او ثابت کنم که به من نیز نیاز دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.