پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیورپول برای کوتینیو پای میز مذاکره نشست !

کد خبر : 70890  |  زمان ارسال : دوشنبه 3 مهر 1396
تلاش نمایندگان کوتینیو

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش امروز روزنامه اسپورت، فیلیپه کوتینیو همچنان در فکر بارسلونا است و پس از گذشت 25 روز از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، نمایندگان این ستاره برزیلی درخصوص نشاندن سران لیورپول پای میز مذاکره در پنجره های بعدی نقل و انتقالات در تلاش هستند.

 

طبق گزارش، مدیران بارسلونا از تمام تلاش های صورت گرفته از طرف خانواده و نمایندگان کوتینیو برای ایجاد سناریوی مذاکره نهایت استفاده را خواهد کرد چیزی که در این تابستان رخ نداد.

 

طبق گزارش، از زمان بسته شدن پنجره تابستانی چندین اقدام و حرکت صورت گرفته است.

 

نشستی در بوستون طی روزهای اخیر با حضور صاحبان گروه Fenway به عنوان مالکان لیورپول و نمایندگان کوتینیو برگزار شده تا مسیر برای گفت و گو باز شود.

 

کوتینیو می خواهد در بارسلونا بازی کند

 

درحالی که کل ارتباط دو باشگاه در تابستان بدون برگزاری هیچ گونه مذاکره ای از طریق ایمیل صورت گرفت اما برای اولین بار باشگاه لیورپول مذاکره را پذیرفت تا به پای صحبت نمایندگان کوتینیو بنشیند چون شرایط لیورپول نیز در فصل جاری لیگ جزیره خوب نبوده است.

بنابراین کوتینیو در حال کار برای خروج از لیورپول است تا شرایط را برای خروج پس از درخواست خروج در ماه آگوست بهبود بخشد هرچند که امکان این انتقال در ماه ژانویه بابت بازی کردن کوتینیو برای لیورپول در لیگ قهرمانان وجود ندارد چون ا قادر به بازی برای بارسلونا نیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.