پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالاگ: مسی در مقابل مافئو هوشمندانه عمل کرد !

کد خبر : 70907  |  زمان ارسال : دوشنبه 3 مهر 1396
این داستان توسط سایر تیم ها ادامه دارد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسکای اسپورتس، گیلم بالاگ کارشناس بخش فوتبال اسپانیایی این شبکه در مورد تاکتیک مهار انفرادی مسی توسط مافئو در دیدار مقابل گیرونا صحبت کرد.

 

گیلم بالاگ با هوشمندانه خواندن رفتار مسی گفت:

این بازی تحت تاثیر مهار شدن مسی توسط مافئو قرار گرفت. چیزی که هوشمندانه بود این بود که مسی از ابتدا این موضوع را فهمید و حتی از مافئو پرسید که "می خواهد در طول بازی به دنبالش باشد؟" که مافئو پاسخ داد "بله"

 

بنابراین مسی در نیمساعت نخست نیمه اول خودش را به مکان هایی منتقل کرد که یا مافئو در آنجا راحت نبود یا در آفساید قرار می گرفت. 4 آفساید مسی در نیم ساعت نخست بازی رخ داد درحالی که مسی در 5 بازی قبلی لیگ در آفساید قرار نگرفته بود.

 

مسی درتلاش بود تا هوشمندانه مافئو را به دنبال خود بکشد. در واقع تاکتیک سرمربی گیرونا این بود که مقابل 10 بازیکن دیگر بارسلونا با 10 بازیکن تقابل کند که جواب هم داد چون مسی که در 5 بازی قبلی 9 گل زده بود و 2 پاس گل داشت در فاز تهاجمی موفق نبود و حالا والورده باید روی این شیوه بازی حریفان کار کند کاری که خودش در بیلابئو هم انجامش می داد.

 

متئو کواچیچ در سوپر کاپ نقش مشابهی داشت بنابراین سایر تیم ها این شیوه را ادامه خواهند داد. نکته جالب تلاش مافئو از طریق گفت و گو هم بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.