پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرمربی اسپورتینگ: دمبله در سطح نیمار نیست !

کد خبر : 70924  |  زمان ارسال : سه شنبه 4 مهر 1396
بارسلونا ضعیف تر شده است.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش فوتبال اسپانیا، خورخه ژسوس اعتقاد دارد که بارسلونا بدون نیمار تیمی ضعیف تر شده و دمبله در سطح این ستاره برزیلی پاری سن ژرمن فرانسه نیست.

 

خورخه که تیمش را در هفته دوم گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شاگردان ارنستو والورده بدون نیمار بابت انتقال 222 میلیون یورویی و مصدومیت دمبله به میدان خواهد فرستاد درخصوص این بازی گفت:

نیمار یکی از بازیکنان بزرگ جهان است. دمبله نیز بازیکن خوبی است اما در سطح نیمار نبوده چون بازیکنی خلاق و ایجاد کننده موقعیت گل نیست و بارسلونا نمی تواند کسی را جایگزین نیمار کند.

 

اما در بارسلونا هنوز هم بازیکنان برگی چون لوئیس سوارز و مسی حضور دارند و همچنین آندرس اینیستا و سایرین که می توانند مشکلات فراوانی برای ما ایجاد کنند کسانی که به حریفانشان فرصت نمی دهند.

 

بارسلونا در این فصل خیلی خوب بازی کرده است و مسی نیز وضعیت فوق العاده ای دارد و وقتی که این دو با هم ترکیب شوند شکست دادنشان تقریبا غیرممکن می شود.

 

اما ما امیدواریم که خوب بازی کنیم همانطور که مقابل رئال مادرید خوب بازی کردیم اما در این فصل تمامی رقیبان ما قدرتمند هستند چون قهرمان لیگ هایشان هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.