پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا در لیگ جزیره !

کد خبر : 71003  |  زمان ارسال : جمعه 7 مهر 1396
وزیر ورزش ایالت کاتالونیا اعلام کرد که امکان بازی در لیگ جزیره وجود خواهد داشت

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش میرور، پس از اعلام لالیگا مبنی بر عدم امکان ادامه حضور بارسلونا در لالیگا پس از استقلال کاتالونیا، وزیر ورزش این ایالت اعلام کرد که بارسلونا می تواند در لیگ جزیره حضور یابد.

 

رفراندوم روز یکشنبه کاتالونیا در شرایطی برگزار خواهد شد که وضعیت باشگاه های این ایالت در هاله ای از ابهام به ویزه بارسلونا به عنوان باشگاهی قدرتمند و بزرگ قرار دارد اما وزیر ورزش کاتالونیا این نگرانی ها را بی مورد دانست.

 

درحالی که دولت اسپانیا اعلام کرده که جلوی این همه پرسی را خواهد گرفت و ماموران را برای جمع آوری صندوق ها اعزام خواهد کرد اما جمعیت 7.5 میلیونی این ایلت بی صبرانه مشتاق برگزاری این رفراندوم و جدایی می باشد.

 

جرارد فیگوئراس وزیر ورزش کاتالونا اعلام کرد:

درصورت استقلال کاتالونیا، تیم های بارسلونا، اسپانیول و گیرونا می توانند در هر لیگی که دلشان بخواهد بازی کنند اینکه در لالیگا بازی کنند یا در لیگ های کشورهای همسایه چون ایتالیا، فرانسه یا لیگ جزیره بازی کنند. در حال حاضر در اسپانیا تیم هایی حضور دارند. باشگاه هایی از آندورا در فوتبال و بسکتبال حضور دارند. همانطور که موناکو در لیگ فرانسه بازی می کند و باشگاه هایی از ولز در لیگ جزیره حضور دارند و فکر نمی کنم که یوفا مانع این روند گردد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.