پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پویول: مسی تازه در بهترین دوره سنی خودش قرار دارد !

کد خبر : 71023  |  زمان ارسال : شنبه 8 مهر 1396
کارلس پویول از ادامه دوران پادشاهی مسی خبر دارد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، به مناسبت رسیدن مسی به 593 بازی پویول برای بارسلونا این دو در تمرین روز گذشته مقابل یکدیگر قرار گرفتند که موندو مصاحبه ای با کارلس پویول انجام داد.

 

مدافع اسطوره ای باشگاه بارسلونا در شرایطی رتبه سوم پربازی ترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلونا را از دست می دهد که مسی به سوی صدر جدول پر بازی ترین بازیکنان تاریخ باشگاه در سن 30 سالگی پیش می رود و پویول نیز به این مسئله خوشبین بود.

 

کارلس پویول به سوالات زیر پاسخ داد:

 

ملاقات دوباره با مسی؟

همیشه دیدن دوستان قدیمی لذت بخش است و در این مورد می توانم بگویم که او هنوز هم دوست من است. ما لحظات خوب زیادی با یکدیگر داشتیم و همین طور برخی لحظات بد اما بودن با او همیشه لذت بخش بوده است.

 

رسیدن مسی به 593 بازی در 30 سالگی؟

لئو خیلی سریع پیش می رود و امیدوارم که بتواند 500 بازی دیگر نیز انجام دهدکه این برای بارسلونا هم بهتر است.

 

خب الان اینیستا با 638 و ژاوی با 767 بازی بالاتر از او قرار دارند. مسی می تواند آن ها را پشت سر بگذارد؟

کار آسانی نیست چون بازی های زیادی هستند اما اگر خودش بخواهد و از مصدومیت در امان بماند فکر می کنم که بتواند.

 

شما در آغاز کار مسی در تیم بودید. چگونه روی او تاثیر گذاشته اید؟

حرکت موقع سرریز شدن آسان است. او بازیکنی است که به صورت مستقیم رو به جلو پیش می رود و به خوبی می داند که چه می خواهد چون هدف او گل زدن و پیروزی است. او بسیار جنگنده است و من شخصیت و نوع تفکر او را دوست دارم.

 

نصیحتی به مسی کرده ای؟

او بسیار خجالتی بود و بسیار درون گرا بود اما به مانند تمامی بازیکنانی که از آکادمی اضافه می شوند نیاز دارند تا حس خوب رختکن تیم اصلی را حس کنند و راحت باشند تا با آرامش به فکر رشد بازی خود باشند. جو رختکن بارسلونا خوب است و ما همه به هم کمک می کنیم.

 

چه چیزی در مسی توجه تو را بیشتر به خود جلب کرده بود؟

همه چیزش چشمگیر است اما من با جاه طلبی اش و تمایل برای رشد و مهارت هایش تحت تاثیر قرار می گرفتم. او از همان ابتدا حرکات باورنکردنی انجام می داد و نه تنها این کارها را می کند بلکه گل های فراوانی را نیز به ثمر می رساند.

 

اخیرا مافئو در گیرونا سعی کرد تا او را انفرادی مهار کند. آیا موثر است؟

مهار کردنش دشوار ساتچون او مهارت های زیادی برای غلبه بر شما دارد پس عملا مهارش غیر ممکن است. به تنهایی می شود متوقفش کرد.

 

کدام گل مسی باورنکردنی بود؟

خیلی از گل هایش. گل به ختافه که از مرکز زمین توپ را گرفت و به گل تبدیل کرد باورنکردنی بود اما او این کار را چند بار دیگر نیز انجام داد. همچنین دیدار ب زاراگوزا را به یاد دارم که دو گل فوق العاده زد. من به اندازه کافی بابت بازی طی سالیان دراز در کنارش خوش شانس بودم و هر روز با او تمرین کنم. در بازی های کوتاه درون تمرینی تیم او همیشه برنده می شود.

 

او در حال حاضر چقدر می تواند رشد کند؟

او در بسیاری از جنبه ها غالب است ولی مطمئنا همچنان رشد خواهد کرد. او همه چیز را بدست اورده و برای من بهترین بازیکن تاریخ است. باز هم می گویم که بابت سال ها بازی در کنارش خوش شانس بوده ام و من برای او بیشتر از این ها را آرزو دارم.

 

حالا او 30 ساله است.

من فکر می کنم بازه 28 تا 30 سال بهترین دوران حرفه ای هر بازیکنی استچون درک بهتری از بازی دارید و می دانید که چه می خواهید و چگونه باید از خودتان مراقبت کنید و من فکر می کنم که برای سال های دیگری همچنان شاهد نبوغ مسی خواهیم بود.

 

تیم را چطور می بینید؟

خیلی خوب می بینم و شانس فتح هر عنوانی را خواهند داشت. مهم نتیجه است اما من تیم را نیز خوب می بینم چون مشتاق پیروزی است و نگرش خوبی درون زمین دارد. خواهیم دید که در ادامه چه می شود.

 

بارسلونا قادر به شکست به رئال است؟

بله. بارسلونا حالا تیم خوبی را پس از تکمیل شدن دراختیار دارد و می تواند با هر تیمی مبارزه کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.