پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بوسکتس: با والورده احساس متفاوتی داریم !

کد خبر : 71133  |  زمان ارسال : چهارشنبه 12 مهر 1396
سرجیو بوسکتس در تعطیلات بازی های ملی به گفت و گو با موندو پرداخت.

اختصاصی بارسانیوز سرجیو بوسکتس که با دریافت کارت زرد مقابل لیختن اشتاین باید بابت محرومیت در بازی پیش رو تا دیدار مقابل آلبانی منتظر بازی 100 ملی خود بماند درخصوصاین موضوع و همچنین بارسلونا صحبت کرد.

 

بوسکتس در گفت و گو با موندو دیپورتیوو درخصوص بازی 100 ملی خود و منتظر ماندن برای چند روز دیگر بابت محرومیت گفت:

بله من از وقتی که کارت زرد را مقابل لیختن اشتاین گرفتم متوجه این موضوع شدم که بازی بعدی را از دست خواهم داد اما هنوز هم در رقابت هستم و از هم تیمی هایم حمایت خواهم کرد تا جواز صعود به جام جهانی را در اسرع وقت بگیریم و پس از آن نیز شخصا 100 بازی ملی را که بسیار رقمی زیباست را جشن بگیرم.

 

من خوش شانس بوده ام که به همراه تیم ملی اسپانیا در طول این سال ها در تورنومنت ها بالا و بالتر رفتیم و قهرمانی ها را کسب کردیم که باعث شد تا با تعداد بازی های بیشتر سریعتر به 100 بازی ملی برسم و همین طور با استفاده از اعتماد مربیان به خودم که باعث شد تا بازی های زیادی انجام دهم

 

تیم فعلی لوپتگی؟

لوپتگی تیمی را تحویل گرفت که به مراحا بالاتر تورنومنت های جام جهانی و یورو نرسیده بود اما توانست تیمی خوب را با ترکیبی از جوانان و باتجربه ها به ارمغان بیاورد تا ذهنیت تیم بودن را ایجاد کند تا با کار و تلاش زیاد قادر به رسیدن به موفقیت باشد به ویزه در فضای خوبی که در تیم ایجاد کرد چه درون رختکن و چه بیرون از آن

 

با وجود هافبک های زیاد در اطراف خود راحت تر بازی می کنی؟

درنهایت چیزی که بیشتر اهمیت دارید این است که بیشتر تیم تر باشید تا اینکه با تعداد هافبک بیشتر بازی کنید اما بله این باعث می شود تا مالکیت توپ بیشتری داشته باشیم.

 

در این فصل برای بازی کردن چه در بارسلونا و چه تیم ملی راحت تری؟

بله من در این فصل خیلی خوب و راحت هستم. اگر تیم فشرده تر کار کند این برای یک بازیکن در میانه زمین راحت تر است و این از نظر شخصی برایم کار را خیلی آسان تر می کند.

 

به نظر می رسد که والورده با رسانه ها کمتر وارد بحث می شود و روی کار خودش تمرکز دارد؟

من نمی دانم که آمار و ارقام چه دارد می گوید اما احساس ما این است که بیشتر در کنار یکدیگر هستیم و تیمی جمع و جور داریم که باعث شده تا مجبور باشیم که فرصت های بیشتری را برای گل زدن خلق کنیم که این برای من و هم تیمی هایم خوب بوده است. تیمی مستحکم و جمع و جور داریم که به ما کمک می کند تا برای همه عناوین مبارزه کنیم.

 

7 هفته و فاصله 7 امتیازی با رئال علی رغم سوپر کاپ کابوس وار مقابل رئال؟

در سوپر کاپ خیلی بد بودیم اما حالا در وضعیت متفاوتی قرار داریم اما هنوز در ابتدای فصل هستیم و با کادر فنی جدید و با بازیکنان جدید هنوز در حال وفق یافتن و خو گرفتن با یکدیگر هستیم. الان ذهنیت مثبتی داریم اما هنوز راهی طولانی تا انتهای فصل باقی است. حالا پس از ین بازی های ملی دیداری سخت مقابل اتلتیکو مادرید را درپیش خواهیم داشت ک احتمالا دشوارترین بازی فصل ما تا به اینجا خواهد بود.

 

موفقیت های دنیس و پائولینیو؟

این به اعتماد به نفس خرید های جدید بستگی دارد که برای تیم خوب بوده است. حالا بازیکنان بیشتری در تیم درگیر هستند که برایشان خوب است.

 

تعجب از تدوام اینیستا؟

نه من تعجبی ندارم چون فصول زیادی را با او گذرانده ام و او را می شناسم که چه توانایی های دارد. او در این سال تداوم بیشتری نسبت به سال گذشته داشت اما اکنون آسیب دیده اما او می تواند در این سطح به کار خود ادامه دهد و ما همچنان می توانیم از او لذت ببریم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.