پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی بدون استراحت !

کد خبر : 71144  |  زمان ارسال : چهارشنبه 12 مهر 1396
رکورد مسی در استراحت نکردن زیر نظر ارنستو والورده !

اختصاصی بارسا نیوز - سال ها میگذرد اما لیونل مسی همچنان در حال درخشش است . به عنوان مثال این بازیکن آرژانتینی در این فصل بهترین شروع خود را داشته است . او در 7 بازی لیگ موفق به زدن 11 گل شده است و اگر تمام مسابقات حساب شود مسی 15 گل زده است . برای یک بازیکن 30 ساله آمار خوبی است .

 

برای اولین بار از شروع , مسی 11 بازی رسمی در ابتدای فصل انجام داده است . این ستاره آرژانتینی در 7 بازی لالیگا , 2 سوپرجام اسپانیا و 2 بازی لیگ قهرمانان به میدان رفته است . رکورد قبلی بیشترین بازی مسی در ابتدای فصل مربوط به دوران مربیگری انریکه میشود . مسی در فصل 2014/15 در ابتدای فصل در 10 بازی متوالی برای بارسلونا به طور کامل به میدان رفت . در بازی یازدهم برابر آژاکس در لیگ قهرمانان در دقیقه 67 تعویض شد .

 

بحث اما در مورد زمانی است که مربیان باید به او استراحت بدهند . همیشه در هر فصل صحبت در مورد این مساله وجود دارد . جالب این است که در لحظاتی که به نظر او خسته میرسد ناگهان همه را شگفت زده میکند .

 

برای این بازیکن اما آسان نیست . واقعیت این است که او مهمترین بازیکن بارسلونا است و از زمان خروج نیمار این تیم عثمان دمبله را جذب کرد که این بازیکن مصدوم شده است و حالا مسی نقش بسیار حیاتی در تیم دارد . والورده این را میداند . بازی بعدی بارسلونا بعد از رقابت های ملی پیچیده است . بارسلونا باید به مصاف اتلتیکومادرید برود . بنابراین شانس برای استراحت او بسیار کم است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.