پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جزئیات پارک لیونل مسی اعلام شد !

کد خبر : 71187  |  زمان ارسال : پنجشنبه 13 مهر 1396
قرار است یک پارک به افتخار لیونل مسی در سال 2020 در شهر نانجینگ چین باز شود .

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش سایت گل , کریستیانو رونالدو ممکن است در شهر محل تولدش یک موزه داشته باشد اما رقیب او لیونل مسی چیزی بسیار جالب تر خواهد داشت .

 

رئیس شرکت Mediapro Exhibitions که مجری این طرح است در سخنرانی روز پنجشنبه در شهر بارسلونای اسپانیا در مورد آنچه که این شرکت برای ساخت برنامه ریزی کرده است توضیح داد .

 

 

دیوید ژیرائو در این رابطه گفت :

این ادای احترامی به فوتبال است . در چین فوتبال در حال رشد است و توسط مقامات نیز تشویق میشود . نانجینگ یک مرکز فوتبال است . این پروژه در مقیاس چین بسیار بزرگ است . حدود 80 هزار متر مربع است که اکثر بخش های آن به دلیل شرایط آب و هوایی سرپوشیده است .

 

این مکان به شانگهای متصل خواهد بود و ما انتظار داریم سالانه 4 الی 5 میلیون نفر بازدیدکننده داشته باشد که اکثریت قریب به اتفاق آنها گردشگران چینی خواهند بود . انتظار میرود در سال 2020 آغاز به کار کند . برای این پروژه 170 میلیون یورو هزینه خواهد شد .

لیونل مسی

 

برخی معتقد هستند که این پروژه به دلیل اینکه لیونل مسی هنوز فوتبال بازی میکند ممکن است با استقبال مواجه نشود اما مدیر پروژه نظر دیگری دارد و میگوید پارک های مشابه دیگری در مکان های دیگر در آینده احداث میشوند .

 

او در این خصوص گفت :

مایکل جردن در حال حاضر بازنشسته شده است اما یکی از برندهای برتر ورزشی در چین است . این یک نکته بسیار مهم است . این یک ادای احترام به فوتبال با برند لئو است . با گذشت زمان ما باید فضا را بروز رسانی کنیم .

 

فوتبال با مسی شروع و تمام نمیشود . خوشبختانه . در واقع نه با پله , نه کرایوف و نه مارادونا این اتفاق نیوفتاد . یکی دیگر از مزیت های مسی تصویر اوست .

 

ما حق انحصاری برای انجام این پروژه در چین را بدست آورده ایم . طرح ما این است که بازدیدکنندگان تمام روز خود را اینجا سپری کنند . ابتدا قرار بود این پروژه یک موزه باشد اما با گذشت زمان به دلیل جذایت و جاه طلبی مقامات نانجینگ ما دیدیم که نیاز به توسعه برنامه است .

 

من ایده ای برای قیمت نهایی ( هزینه ورودی ) ندارم . این میتواند با قیمت دیزنی شانگهای مقایسه شود . میتواند بالاتر از 40 دلار باشد اما هنوز نمیتوان دقیق گفت .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.