پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راموس: من و پیکه سوار یک قایق هستیم !

کد خبر : 71189  |  زمان ارسال : پنجشنبه 13 مهر 1396
سرخیو راموس در کنفرانس مطبوعاتی خود درخصوص وضعیت جرارد پیکه مورد سوال قرار گرفت.

اختصاصی بارسانیوز سرخیو راموس مدافع تیم ملی اسپانیا پس از جنجال های به پا شده در روزهای اخیر در اردوی تیم ملی بابت رای دادن پیکه در رفراندوم کاتالونیا و پیام های جنجالی اش در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی حساس تیمش در راه صعود به جام جهانی در کنار لوپتگی و سیلوا در کنفرانس مطبوعاتی در این خصوص مورد سوال قرار گرفت.

 

راموس درخصوص وضعیت جرارد پیکه و رابطه شخصی با او گفت:

دخالت دادن سیاست در ورزش کاری اشتباه است و مهم تر از همه اینکه ما جام جهانی روسیه را درپیش داریم و باید از تمامی حاشیه ها دور بمانیم چون این بقیه تیم را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد چون این بازتاب رسانه ای وضعیت به وجود امده برای ما اسپانیایی ها دوست داشتنی نیست. ما میتوانیم در کشوری آزاد زندگی کنیم.

 

ما رابطه خوبی با هم داریم همین طور با سایر بازیکنان تیم ملی. ما باید به درستی بیاندیشیم چون همه ما یک قایق را می رانیم. نمی توان هواداران را به کاری مجبور کرد اما می خواهیم که به موفقیت تیم ملی فکر کنند و فضای خوبی ایجاد کنند تا از آن لذت ببریم. بگذارید همه کاری را انجام دهند که فکرمی کنند درست است.

 

من کاپیتان تیم ملی هستم و وظیفه ایجاد وحدت در تیم را برعهده دارم. تلاش کرده ایم تا از همه مسایل سیاسی پیرامون خود فرار کنیم تا روح تیم را حفظ کنیم و نباید هدف خودمان را نادیده بگیریم

 

علی رغم مسایلی که رخ داده اما تیم ما انسجام و وحدت خودش را از دست نداده است. همه ما می خواهیم که مقابل آلبانی پیروز شویم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.