پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تساوی ناامیدکننده آرژانتین برابر پرو ; شرایط صعود آرژانتین به جام جهانی چگونه است ؟

کد خبر : 71196  |  زمان ارسال : جمعه 14 مهر 1396
آرژانتین 1 بازی دیگر دارد اما صعود آرژانتین بستگی به خودش ندارد . بلکه نتایج تیم های دیگر میتواند در صعود سامپائولی به جام جهانی موثر باشد .

اختصاصی بارسا نیوز - شب وحشتناک لیونل مسی با آرژانتین به پایان رسید و تیم ملی پرو برنده این بازی بود اگرچه تیمی برنده نشد .

 

آرژانتین به پرو به عنوان کلیدی برای راه یابی مستقیم به جام جهانی نگاه میکرد اما با تساوی بامداد امروز احتمال حضور مسی در جام جهانی 2018 روسیه کمرنگ تر شد .


بامداد امروز تیم ملی آرژانتین و پرو به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت . نکته ی عجیب این بازی استفاده ی خورخه سامپائولی به جای دیبالا و ایکاری از داریو بندتو و پاپو گومز بود چرا که این به معنای ایجاد فرصت توسط آنها در صورتی بود که لیونل مسی موفق به اینکار نمیشد .

 


با این نتیجه تیم ملی آرژانتین در وضعیت بسیار سختی برای صعود به آرژانتین قرار گرفت . تنها 4 تیم از کونمبول به صورت مستقیم به جام جهانی صعود میکنند . تیم پنجم جدول در پلی آف بازی خواهد کرد . آرژانتین با تساوی امروز یک پله در جدول سقوط کرد و به رده ششم رفت . بنابراین در حال حاضر آرژانتین جزو تیم هایی که میتوانند راهی جام جهانی شوند نیست . آرژانتین 1 بازی دیگر دارد که در صورت پیروزی دوباره میتواند برای صعود به جام جهانی شانس داشته باشد .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.