پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

افزایش روحیه مسی بعد از یک امضای هیجان انگیز !

کد خبر : 71216  |  زمان ارسال : جمعه 14 مهر 1396
کمی لبخند برای مسی !

اختصاصی بارسا نیوز - آندرس اینیستا پس از یک مدت طولانی امروز قرارداد خود را تمدید کرد . چیزی که میتواند کمی لبخند برای لیونل مسی داشته باشد .

 

در یکی از روزنامه های آرژانتین , امروز تنها چهره ی شکست خورده مسی قابل مشاهده بود . اذعان به تساوی مقابل پرو تحت هدایت خورخه سامپائولی که باعث ایجاد وضعیتی بسیار ناراحت کننده برای این تیم در مسیر صعود به جام جهانی شده است . تیم ملی آرژانتین با این تساوی به رده ششم جدول رفت که باعث میشود آرژانتین در حال حاضر جزو تیم ها با شانس صعود نباشد .

 

اینیستا برای زندگی به در بارسلونا !

با این حال مسی مجبور شد کمی بعد از شنیدن اخبار بارسلونا لبخند بزند زیرا امروز به صورت رسمی آندرس اینیستا قراردادی طولانی مدت با بارسلونا را به امضا رساند . قبل از اینکه جزئیات به رسانه ها درز کند شاید کسی تصور نمیکرد بارسلونا به این بازیکن قرارداد زندگی ارائه کرده باشد به این صورت که کاپیتان میتواند تا زمان بازنشستگی در بارسلونا بازی کند . او 33 سال دارد .

 

او 16 فصل در بارسلونا حضور دارد و تجربه بازی برای باشگاه دیگری را ندارد . در تمام جنگ ها و تمام پیروزی ها او همراه مسی بوده است . اگر همه چیز خوب پیش برود بعدی نوبت مسی است ..

 

مسی و اینیستا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.