پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

علاقه بارسلونا به 2 استعداد جوان سوسیداد !

کد خبر : 71261  |  زمان ارسال : شنبه 15 مهر 1396
بارسلونا خواهان جذب 2 بازیکن از رئال سوسیداد است !

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا وضعیت جذب دو بازیکن جوان سوسیداد را زیر نظر دارد.

 

طبق گزارش موندو، بارسلونا فعالیت خود را برای جذب ستاره های جوان و آینده دار در پنجره های نقل و انتقالات بعدی ادامه میدهد. انتظار میرود که در تابستان بارسلونا برای جذب بازیکنان جدید و آینده دار اقدام کند. به تازگی چند ستاره نو ظهور خود را به سطح اول فوتبال اسپانیا معرفی کرده اند. البته این به آن معنا نیست که باشگاه جذب فوق ستاره های سطح اول جهان را فراموش کرده است. در پنجره تابستانی که سپری شد بارسلونا به دنبال جذب مارکو وراتی ، فیلیپه کوتینیو ، پائو دیبالا و آنخل دیماریا بود.

 

در حال حاضر مدیران باشگاه بارسلونا وضعیت دو بازیکن جوان و آینده دار باشگاه رئال سوسیداد را زیر نظر گرفته اند. آلوارو ادریوزولا ( 21 ساله ) و میکل اویارزابال ( 20 ) بازیکنانی هستند که نظر سران باشگاه بارسلونا را به خود جلب کرده اند.

 

این دو بازیکن جوان تا سال 2022 با باشگاه سوسیداد قرارداد دارند و مبلغ جدایی زودهنگام هر دوی آن ها 50 میلیون یورو است. البته در صورت تمدید این مبلغ میتواند افزایش پیدا کند. در مورد آلوراو ادریوزولا مشکل اصلی علاقه ی شدید رئال مادرید نسبت به جذب وی است. این بازیکن شب گذشته اولین بازی ملی خود را برای تیم ملی اسپانیا در مقابل آلبانی انجام داد.

 

جدیترین مشتری برای جذب اویارزابال باشگاه اتلتیک بیلبائو بوده است. در فصل گذشته آن ها قصد داشتند با پرداخت بند جدایی زود هنگام این بازیکن وی را جذب کنند. اما در مقابل ادیوزولا خواهان زیادی دارد همانطور که اشاره شد رئال مادرید از مشتریان سر سخت این بازیکن است. منابع نزدیک به باشگاه مادریدی اعلام کرده اند که پرز تمایل زیادی دارد تا وی را راهی برنابئو کند و زیدان نیز از این موضوع استقبال میکند. بعد از بیماری عجیب دنی کارواخال حالا علاقه ی رئال مادرید به جذب این بازیکن بیشتر از قبل شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.