پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تصمیم والورده در مورد آینده توماس ورمائلن !

کد خبر : 71280  |  زمان ارسال : یکشنبه 16 مهر 1396
ورمالن برنامه ای برای خروج در ژانویه ندارد !

اختصاصی بارسا نیوز - توماس ورمالن در ژانویه باشگاه بارسلونا را ترک نمیکند.

 

طبق گزارش های موندو، در روز های گذشته مدافع بلژیکی بارسلونا عنوان کرده بود که این باشگاه اجازه خروج وی را در بازار تابستانی نداده است و از این موضوع متاسف است. توماس ورمالن به سران باشگاه اعلام کرده است که در ژانویه باشگاه بارسلونا را ترک نخواهد کرد.

 

در حال حاضر ورمالن همراه با تیم ملی کشورش در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 بازی میکند گفتنی است که او شب گذشته توانست 90 دقیقه در مقابل بوسنی به میدان برود. توماس از شرایط خود در باشگاه بارسلونا اصلا راضی نیست زیرا او در 11 بازی این فصل حتی 1 دقیقه هم برای تیم ارنستو والورده به میدان نرفته است. در گذشته ورمالن با والورده گفتگو های مثبتی داشته اند که باعث شده است ورمالن در بارسلونا باقی بماند.

 

صحبت های اخیر این مدافع بلژیکی باعث تعجب سران باشگاه شده است. والورده به این مدافع اعلام کرده است که در طول فصل حساب زیادی روی او باز کرده است و مطمئن است که برای تیم به میدان میرود. انتظار میرود که ورمالن به ترکیب آبی اناری پوشان اضافه شود این مدافع بلژیکی اصلا دوست ندارد جام جهانی 2018 روسیه را از دست بدهد. ورمالن مدافع با کیفیتی بوده که میتواند برای تیم بسیار مفید باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.