پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وضعیت کامل دوره درمانی دمبله و تا به امروز؛ هیجان بازی بازگشت !

کد خبر : 71297  |  زمان ارسال : دوشنبه 17 مهر 1396
روند درمان عثمان دمبله

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، عثمان دمبله هر روز برای انجام کارهای فیزیوتراپی به کمپ پزشکی باشگاه می رود تا از یک ماه دیگر دویدن را آغاز کند و اگر روند درمان مطابق پیشبینی پیشرفت کند انتظار می رود که او از دو ماه دیگر با هم تیمی های خود به تمرین بپردازد.

 

چهار هفته پس از مصدومیت دمبله در استادیوم آلفونسو پرز باشگاه ختافه و عمل جراحی او به دست پروفسور ساکاری اوراوا، دمبله علی رغم عدم فعالیت بدنی اما هر روز به کمپ تمرینی بارسلونا می رود تا ضمن انجام کارهای فیزیوتراپی با هم تیمی هایش نیز دیدار کند.

 

درحال حاضر دمبله درحال انجام جلسات فیزیوتراپی روی عضله تاندون پشت ران پای چپ خود است که پس از بهبود یافتن می تواند از یک ماه بعد شروع به تقویت عضله خود با انجام کارهای بدن سازی کند و البته برای از حفظ آمادگی عضلات سایر قسمت های بدن او طبق برنامه تهیه شده به انجام تمرینات بالاتنه خواهد پرداخت.

 

در واقع قبل از مصدومیت نیز جدی ترین برنامه بدن سازی دمبله تقویت عضلاتش بود تا به عنوان بازیکنی 20 ساله توان مقابله با فشار بازی های زیاد و سخت در بارسلونا را داشته باشد.

 

بنابراین با سپری شدن یک ماه از دوری دمبله و بازگشت او به تمرینات تیم از 2 ماه دیگر انتظار می رود که پیشبینی بازگشت او پس از 3 ماه و نیم کاملا به حقیقت تبدیل شود و بتواند به میادین بازگردد و مقابل لوانته در اولین روز سال 2018 بازی کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.