پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاسخ سرمربی اروگوئه به بازی ندادن به سوارز !

کد خبر : 71301  |  زمان ارسال : دوشنبه 17 مهر 1396
عمل جراحی زانوی لوئیس سوارز

اختصاصی بارسانیوز اسکار تابارز سرمربی تیم ملی اروگوئه در بهبوهه اخبار کیست زانوی لوئیس سوارز و احتمال عمل جراحی او در چند هفته آینده درخصوص وضعیت مهاجم خود در آستانه بازی حساس تیمش مقابل بولیوی در بازی آخر دور مقدماتی صحبت کرد.

 

لوئیس سوارز که فصل خوبی را تا به این لحظه در فصل جاری سپری نکرده است و از دوران اوج خود فاصله دارد در این روزها بحث عمل جراحی زانویش در رسانه ها داغ شده که اسکار تابارز درخصوص بازی دادن یا ندادن به او گفت:

اگر این وضعیت خیلی حاد بود تابحال باید عمل می شد. او در یک دوره زمانی قرار دارد که ریکاوری شگفت انگیزی داشته و دور از وضعیتی است که شرایط بازی کردن را نداشته باشد. او به اینجا امد تا مقابل آرژانتین در شرایطی بایز کند که به مدت 3 الی 4 هفته بابت مصدومیت برای بارسلونا بازی نکرده بود و او این فداکاری را علی رغم کمبود آمادگی انجام داد.

 

از این منظر لوئیس سوارز تست های زیادی را پشت سر گذاشته و به این دلیل او را نادیده نگرفتیم. ما همچنان به استفاده از او اصرار داریم چون او بازیکنی است که در هر لحظه بزرگی خود را نشان می دهد چون در چند بازی اخیر هرموقع که در مورد تعویض کردنش فکر کردیم گل زد. او توان و کیفیت بالایی دارد.

 

جدول مقدماتی جام جهانی آمریکای جنوبی و بازی های آخر تیم ها 

 

تمامی بازی ها چهارشنبه 3 بامداد به صورت همزمان برگزار خواهند شد

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.