پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دنیلو پریرا در رادار بارسلونا !

کد خبر : 71320  |  زمان ارسال : دوشنبه 17 مهر 1396
بارسلونا خواهان جذب دنیلو پریرا است !

اختصاصی بارسا نیوز - باشگاه بارسلونا شرایط دنیلو پریرا را زیر نظر دارد.

 

طبق گزارش موندو ، رابرت فرناندز مدیر باشگاه بارسلونا از نزدیک دیدار قبلی تیم ملی پرتقال را تماشا کرد و چند بازیکن را زیر نظر داشت. آندره سیلوا ، گلسون مارتینز و دنیلو پریرا بازیکنانی بودند که در رادار فرناندز حضور داشتند. مدت طولانی است که بارسلونا به دنبال جذب یک بازیکن در پست سرخیو بوسکتس است تا این بازیکن بتواند در طول فصل استراحت بیشتری کند.

 

دنیلو پریرا هافبک دفاعی 26 ساله ملی پوش باشگاه پورتو حالا وارد برنامه های بارسلونا به صورت جدی شده است. دنیلو در پست خود یکی از بهترین بازیکنان شاغل در لیگ های اروپایی است بعد از عملکرد های قابل قبول او حالا به یک مهره اصلی در تیم باشگاه و ملی تبدیل شده است. این بازیکن مورد توجه پاریسن ژرمن ، منچستر سیتی و آرسنال بوده است.

 

از خصوصیات خود این هافبک دفاعی توپ گیری و کمک به مدافعین در کار های دفاعی است. دنیلو یک بازیکن فیزیکی است و در جدال با بازیکنان حریف اکثرا پیروز میشود. ارنستو والورده از سرخی روبرتو ، راکیتیچ و پائولینیو در این پست استفاده کرده است که بهترین عملکرد نیز برای روبرتو بوده است البته سرمربی بیشتر در پست مدافع راست از روبرتو بازی میگیرد. پائولینیو نیز دقایق کمی در این پست بازی کرده است اما با سطح بوسکتس فاصله بسیار زیادی دارد.

 

کار بارسلونا برای جذب دنیلو آسان نیست زیرا مبلغ خرید وی 60 میلیون یورو است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.