پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سند بی آبرویی خاویر تباس؛ سهم بزرگ بارسلونا !

کد خبر : 71330  |  زمان ارسال : دوشنبه 17 مهر 1396
خاویر تباس رئیس رئالی لالیگا واقعیت را نمی گوید.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، آمار و ارقام نشان می دهد که لالیگا به بارسلونا نیاز دارد چون مجبور خواهد بود تا روی قرارداد های پخش تلویزیونی خود بازنگری اساسی داشته باشد.

 

طبق گزارش، اسناد نشان می دهند که سهم بارسلونا از مخاطبان جهانی بازی های لالیگا 25 درصد بوده است و الکلاسیکو نیز تاثیر بسزایی را هر سال ایفا می کند.

 

درحالی که خاویر تباس به تازگی اعلام کرد که در صورت استقلال کاتالونیا، علی رغم علاقه بارسلونا و سایر تیم های کاتالونیایی به ان ها اجازه حضور در لالیگا داده نخواهد شد، تباس در گفتن واقعیت ها سکوت می کند، واقعیتی که به قیمت کاهش درآمد لالیگا تمام خواهد شد.

 

درخصوص حساب و کتاب و قیاسی ساده باید گفت که اتلتیکو مادرید با اختصاص دادن سهم 7 درصدی بینندگان تلویزیونی در جایگاه سوم قرار دارد و حذف بارسلونا ضرر بزرگی در کنار حذف الکلاسیکو و بیننده غیر قابل قیاس آن قبرای لالیگا خواهد بود.

 

با وجود تنها رئال مادرید در لالیگا و احتمالا رقابت بی دردسر برای کسب قهرمانی و عدم حساسیت های بازی این تیم بدون توجه به نتیجه بارسلونا، هیچ شبکه تلویزیونی حاضر به پرداخت رقم فعلی قرارداد حق پخش تلویزیونی نخواهد بود و اولویت پخش خود را به سایر بازی های لیگ های دیگر اختصاص خواهد داد که این را تباس به خوبی می داند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.