پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی: بهتر می شویم؛ نبودن در جام جهانی دیوانه کننده می شد !

کد خبر : 71367  |  زمان ارسال : چهارشنبه 19 مهر 1396
مسی پس از صعود احساسات خود را بروز داد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش فورفورتو، لیونل مسی اسطوره باشگاه بارسلونا که با هت تریک مقابل اکوادور در خاک این کشور جواز صعود مستقیم تیمش را به لطف تساوی کلمبیا مقابل پرو امضا کرد پس از بازی احساسات خود را بیان کرد.

 

لیونل مسی با اهمیت دور شدن از مطبوعات و تمرکز کامل روی تیم گفت:

همیشه ترس از آمدن و بازی در اینجا در ما وجود داشت که خوشبختانه توانستیم واکنش خوبی نشان دهیم و خوب بازی کنیم. ما آرام بودیم، به گل رسیدیم که مهم ترین چیز بود. خدا را شاکرم که به هدف خودمان رسیدیم.

 

دیوانه کننده می شد اگر به جام جهانی نمی رفتیم چون تی ما سزاوار صعود بود. علی رغم انتقاد ها بابت سه شکست متوالی در فینال ها اما امروز روز بسیار مهمی برایمان بود مخصوص برای بازیکنانی که سابقه بیشتری در پوشیدن پیراهن تیم ملی داشتند.

 

ما مدتی از مطبوعات و مردم دور بودیم و فکر می کنم که این به ما کمک کرد. اگر همه باهم متحد باشیم همه چیز آسان تر می شود. چیزی که برای ما در جام جهانی قبلی و کوپا در فینال اتفاق افتاد ناعادلانه بود ولی حالا مسیر خود برای رسیدن به جام جهانی بعدی را به سرانجام رساندیم و امیدوارم که قهرمانی جهان را نیز بدست آوریم.

 

حالا باید از این صعود لذت ببریم و کم کم آماده جام جهانی شویم. تیم تغییر خواهد کرد و به تیم دیگری تبدیل خواهیم شد و رشد خواهیم داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.