پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالاگ: ارتباط بارسلونا و کوتینیو قطع نخواهد شد !

کد خبر : 71391  |  زمان ارسال : چهارشنبه 19 مهر 1396
از بالاگ درخصوص خبرهای امروز کوتینیو سوال شد.

اختصاصی بارسانیوز – پس از خبر امروز روزنامه موندو درخصوص قول گرفتن کوتینیو برای پیوستن به بارسلونا در ماه ژانویه به عنوان شایعه ای بزرگ، اسکار گرائو مدیر بارسلونا ساعاتی قبل تایید کرد (اینجا) که برای خرید کوتینیو در ژانویه مشکلی نخواهند داشت تا از گیلم بالاگ برای توضیح ماجرا پاسخ خواسته شود.

 

گیلم بالاگ درخصوص وضعیت امروز کوتینیو در رسانه ها گفت:

ارتباط بارسلونا و کوتینیو از بین نخواهد رفت. کاملا واضح بود که کوتینیو می خواست در تابستان به بارسلونا برود اما لیورپول جواب رد به او داد. آخرین خبرها از صحبت اسکار گرائو حکایت دارند اما او چه گفت؟، او تنها گفت که اگر بخواهیم او را در ژانویه بخریم می توانیم او را جذب کنیم نه اینکه ما می خواهیم او را بخریم و فقط بحث او روی موضوع مالی بود.

 

بارسلونا علاقه مند است؟ قطعا. اگر به چند بازی بعدی بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید، بیلبائو، سویا نگاه کنید خواهید فهمید که بارسلونا هنوز به دو یا سه بازیکن بزرگ نیاز دارد بازیکنانی چون وراتی با سبک بازی اینیستا و همچنین کوتینیو پس مطمئنا بارسلونا هنوز به کوتینیو علاقه مند است و همه موارد قرارداد شخصی را با بازیکن حل و فصل کرده اند و آیا می توانند لیورپول رانیز متقاعد کنند؟ این علامت سوال بزرگ این انتقال است.

 

من فکر نمی کنم این انتقال در ژانویه رخ دهد و در واقع فکر نمی کنم کوتینیو هدف ژانویه ای باشگاه بارسلونا باشد. مدیر بارسلونا فقط از توانایی مالی برای خرید کوتینیو صحبت کرد.

 

بالاگ در تابستان اعلام کرده بود که بارسلونا تا پیش از خروج نیمار کوتینیو را نمی خواست و به همین دلیل زمان را برای متقاعد کردن لیورپول از دست داد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.