پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوئیز : تنها 1 راه برای متوقف کردن مسی وجود دارد !

کد خبر : 71411  |  زمان ارسال : پنجشنبه 20 مهر 1396

اختصاصی بارسا نیوز - فیلپه لوئیز عملکرد مسی را بار دیگر مورد ستایش قرارداد.

 

طبق گزارش موندو، در روز شنبه 22 مهر ماه اتلتیکو مادرید در ورزشگاه جدید خود میزبان بارسلونا است. در این فصل بارسلونا در فرم بسیار ایده آلی قرار دارد و میخواهد به هشتمین پیروزی متوالی خود برسد. اتلتیکو مادرید در خانه با انگیزه بوده و میتواند نوار پیروزی های بارسلونا را قطع کند.

 

لیونل مسی :

 

مسی نی ظیر است ، او میتواند با هر تیمی قهرمان لیگ بشود. بارسلونا میخواهد سال های بیشتری مسی را برای خود داشته باشد. مردم بعد از تماشای مسی فکر میکنند که دفاع ها ضعیف کار میکنند اما در واقع اصلا چنین نیست زیرا مسی فوق العاده است.

 

برای همه سخت است ولی برای مسی آسان بوده او در بالاترین سطح قرار دارد. من در این سال ها بیشتر از 30 بازی مقابل مسی انجام دادم و باید بگم که متوقف کردن او تنها با خطا کردن میتواند رخ بدهد. اگر مسی در زمین احساس راحتی کند این یعنی شما نابود خواهید شد.

 

دیدار مقابل بارسلونا :

در بازی روز شنبه میخواهیم همه کار برای شکست دادن بارسلونا انجام بدیم. در دیدار هایی که بین ما رخ میدهد ممکن است خطا های زیادی در طول 90 دقیقه رخ بدهد اما بعد از پایان بازی همه با هم دست میدیم و اتفاق های داخل زمین رو فراموش میکنیم.

 

صحبت های جرارد پیکه :

من طرفدار جرارد پیکه هستم اما موفق حرف هایش نیستم. پیکه یک انسان شجاع است و من شجاعتش را تحسین میکنم. در آخر امیدوارم تمام فوتبالیست ها همانند جرارد باشند و پشت نقاب شهرت پنهان نشوند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.