پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آدریانو : آردا میتواند به روز های اوجش بازگردد !

کد خبر : 71439  |  زمان ارسال : جمعه 21 مهر 1396
رویای من پوشیدن پیراهن بارسلونا بود !

اختصاصی بارسا نیوز - آدریانو مدافع سابق بارسلونا در مورد شرایط توران صحبت کرده است.

 

طبق گزارش as ، آدریانو مدافع سال های پیش بارسلونا در مورد دوران حضور خود در باشگاه بارسلونا صحبت کرده است. آدریانو جزء آن تیم رویایی پپ گواردیولا نیز بوده است که موفق شد تمام عناوین ممکن را بدست آورد. در ادامه صحبت های آدریانو را بررسی خواهیم کرد.

 

وضعیت آردا توران :

 

من فکر میکنم که آردا توانایی حضور در ترکیب بارسلونا را دارد. وقتی او راهی بارسلونا شد به علت محرومیت فیفا تا 6 ماه نتوانست برای تیم به میدان برود و تا حد زیادی از فرم خوب خود خارج شده بود. بعد از این مسئله آردا برای رسیدن به سطح سایر بازیکنان کار سختی داشت.

 

در کنار این مسائل در این چند وقت آردا با مصدومیت های زیادی مواجه شده است که هنوز هم دست از سر او بر نداشته اند. وضعیت توران در حال حاضر بسیار سخت و پیچیده است اما به نظرم میتواند تمام مشکلات را حال کند و به همان سطح توران همیشگی برسد.

 

دوران حضورت در بارسلونا :

 

از دوران حضورم در بارسلونا خاطرات بسیار خوبی دارم البته در کنار آن نیز خاطرات تلخی نیز وجود دارد. با گواردیولا و انریکه لحظات خیلی خوب داشتم و درس های زیادی از آن ها آموختم. خوشحالم که توانستم پیراهن بارسلونا را بر تن کنم ، از آن ها کمال تشکر را دارم.

 

بازیکنان زیادی هستند که دوست دارند در آن رختکن حضور داشته باشند ، برای من برخی از خاطرات فراموش نشدنی هستند. به نظرم اگه مصدومیت ها کمتر به سراغ من می آمدند من دوران بهتری در بارسلونا داشتم.

 

از اینکه توانستم بخشی از دوران شگفت انگیز و طلایی باشگاه بارسلونا باشم احساس غرور میکنم و این موضوع مایه افتخار من بوده است. اکثر بازیکنان رویای بازی در بارسلونا را دارند منم چنین رویایی داشتم و خوشحالم که به آن رسیدم. در این باشگاه فشار خیلی بالا است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.