پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقشه ویژه بارسلونا برای نقل و انتقالات زمستانی !

کد خبر : 71442  |  زمان ارسال : جمعه 21 مهر 1396
بارسلونا برای ژانویه برنامه ی ویژه ای دارد !

اختصاصی بارسا نیوز - کاتالان ها همواره به دنبال تقویت ترکیب خود هستند.

 

طبق گزارش مارکا، بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نتواسنت به اهداف اصلی خود برسد. عثمان دمبله ، نلسون سمدو ، پائولینیو ، جرارد دلوفئو بازیکنانی بودند که بارسلونا آن ها را در بازار تابستانی به خدمت گرفت. آبی اناری ها در جذب وراتی و کوتینیو شکست بدی خوردند.

 

 

در ماه های گذشته پاریسن ژرمن با پرداخت 222 میلیون یورو توانست نیمار را راهی فرانسه کند. بارسلونا تلاش زیادی کرد تا ستاره برزیلی را حفظ کند اما تمام آن ها بی فایده بود. بعد از خروج نیمار بارسلونا توانست عثمان دمبله را به خدمت بگیرد اما این ستاره جوان بعد از ورودش به بارسلونا خیلی زود با یک مصدومیت طولانی مدت مواجه شد که این موضوع کار را برای والورده دشوار کرده است.

 

بعد از جذب انتقال بارسلونا برای جذب کوتینیو تلاش زیادی کرد ستاره برزیلی تمایل زیادی داشت که در نیوکمپ در کنار مسی و سوارز بازی کند اما باشگاهش اجازه خروج وی را صادر نکرد. بارسلونا میخواهد در بازار زمستانی کار انتقال کوتینیو را تمام کند و او را راهی نیوکمپ سازد.

 

آردا توران تا سال 2020

 

باشگاه قصد دارد در بازار زمستانی وضعیت توران را روشن سازد. ستاره ترک تبار بازیکنی است که به در های خروجی بیشتر از هر بازیکنی نزدیک شده است زیرا او در برنامه های ارنستو والورده هیچ جایی ندارد. گالاتاسرای از مشتریان آردا بود که در نهایت این انتقال رخ نداد.

 

آردا تا سال 2020 با باشگاه بارسلونا قرارداد دارد. ورمالن نیز دیگر بازیکنی است که هنوز زیر نظر والورده فرصتی برای خود نمایی پیدا کرده است اما در مقابل والورده به وی اعلام کرده است که روی عملکردش در طول فصل حساب باز کرده است . ورمالن مورد اعتماد والورده است.

 

 

بدون خروج چند بازیکن جذب نفرات جدید برای بازار زمستانی کار بسیار دشواری است و باشگاه نیز از این مسئله آگاه است. آردا توران و توماس ورمالن بازیکنانی هستند که احتمال خروج آن ها در زمستان بسیار بالا است. گفته میشود که هدف اصلی بارسلونا جذب کوتینیو است.

 

جذب یری مینا

 

بارسلونا حق خرید مدافع کلمبیایی باشگاه پالمیراس را به خدمت گرفته است. قیمت این بازیکن برای بارسلونا 9 میلیون یورو است. پالمیراس میخواهد در بازار زمستانی نیز این بازیکن را جذب کرد. در صورتی که خروج و یا مصدومیتی رخ دهد به احتمال زیاد مینا در زمستان راهی بارسلونا میشود.

 

 

وراتی تا حد زیادی از دسترس خارج شده است. در لحظات آخر پرونده جذب ژان میشل سری هافبک آفریقایی نیس توسط باشگاه بارسلونا بسته شد و کاتالان از جذب این بازیکن منصرف شدند. البته گفته میشود که سری هنوز در برنامه های بارسلونا است و ممکن است در ژانویه اقدامی شود.

 

لئون گورتزکا ستاره جوان باشگاه شالکه نیز از اهداف بارسلونا است که قراردادش در ژوئن به پایان میرسد. واقعیت آن است که کوتینیو هنوز در رادار بارسلونا است. هافبک برزیلی نمیتواند لیورپول را ترک کند یا درخواست خروج بدهد اما هموراه امید دارد که در نیوکمپ بازی کند. مدیران باشگاه بارسلونا این مسئله آگاه هستند که جذب کوتینیو در زمستان بسیار سخت و پیچیچده است. کوتینیو نمیتواند در لیگ قهرمانان نیز برای بارسلونا به میدان برود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.