پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پادشاهی بارسلونا در ورزش اسپانیا !

کد خبر : 71528  |  زمان ارسال : دوشنبه 24 مهر 1396
تیم های ورزشی بارسلونا در اسپانیا حکمرانی میکنند.

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا در هفت رشته مختلف بدون رقیب است.

 

طبق گزارش موندو، ورزش باشگاه بارسلونا تنها در فوتبال خلاصه نمیشود بلکه بلوگرانا در رشته های مختلفی در کشور اسپانیا حرف اول را میزند. در حال حاضر بارسلونا در فوتبال مردان ، فوتبال بانوان ، فوتسال ، هندبال ، بسکتبال و هاکی داخل سالن صدرنشین کشور اسپانیا است.

 

تیم فوتبال بارسلونا تا هفته هشتم لالیگا موفق شده 22 امتیاز کسب کند. در این فصل بارسلونا در فرم بسیار خوبی بوده است آن ها 23 گل به ثمر رسانده و تنها 3 گل دریافت کرده اند. تیم والورده اختلاف بسیار خوبی با تیم های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید ایجاد کرده است که در پایان فصل میتواند برای قهرمان شدن بلوگرانا کمک زیادی کند. بارسلونا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز صدرنشین گروهش است.

 

http://www.mundodeportivo.com/r/GODO/MD/p4/Barca/Imagenes/2017/10/16/Recortada/img_aperez_20171016-125849_imagenes_md_otras_fuentes_entrneadores-kcQG-U432120796787CtE-980x554@MundoDeportivo-Web.jpg

 

تیم فوتسال بارسلونا نیز در 4 دیدار ابتدایی خود پیروز شده است و در رقابت های لیگ قهرمانان نیز بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. تیم فوتبال زنان بارسلونا نیز یک شروع برق آسا داشته است این تیم توانسته تمام حریفان خود را شکست دهد آن ها در پنج بازی متوالی خود به پیروزی رسیده اند و موفق شده اند 29 گل به ثمر برسانند.

 

بسکتبال بارسلونا نیز تا هفته چهارم همراه با رئال مادرید به صورت مشترک در صدر جدول است. وضعیت تیم های هاکی و هندبال نیز خیلی عالی است و آن ها نیز همانند سایر رشته ها در صدر جدول هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.