پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رئیس لالیگا آینده بارسلونا بعد از استقلال کاتالونیا را مشخص کرد !

کد خبر : 71569  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 مهر 1396
خاویر تباس تبعات خروج بارسلونا از لالیگا را توضیح داد .

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , خاویر تباس میگوید پرداخت حق پخش تلویزیونی بارسلونا را به تعویق انداخته است و تا زمان مشخص شدن آینده کاتالونیا به بارسلونا مبلغی پرداخت نمیشود .

 

خاویر تباس رئیس لالیگا در اجلاس جهانی فوتبال عنوان کرد خروج فرضی بارسلونا از لالیگا باعث میشود تا فوتبال اسپانیا 20 درصد از درآمد خود را از دست بدهد .

 

پس از اصرار برای استقلال کاتالونیا احتمال اخراج تیم فوتبال بارسلونا از لالیگا وجود دارد . تباس گفت :

اگر لالیگا رئال مادرید یا بارسلونا بروند لالیگا حدود 20 درصد از درآمد خود را از دست خواهد داد . من نمیتوانم مردم و اپراتورهای بین المللی ( تلویزیونی ) را در مورد فوتبال اسپانیا فریب دهم . پرداخت حق پخش تا زمانی که مشخص شود در اسپانیا چه اتفاقی رخ میدهد به تاخیر می افتد .

 

تباس تاکید کرد :

ما در وسط مشکلی هستیم که میتواند تا حد زیادی بر ارزش رقابت لالیگا تاثیر بگذارد . اگر بارسا یا مادرید بروند , لالیگا حدود 20 درصد از درآمد خود را از دست خواهد داد .

 

رئیس لالیگا یک بار دیگر گفت :

مقررات قانونی اسپانیا مشخص است . شما نمیتواند تقلب کنید ( آن را نادیده بگیرید ) و بگویید باشگاه ما انتخاب میکند کجا بازی خواهد کرد .

 

اشاره تباس به صحبت بارتومئو است که گفته بود بعد از استقلال در مورد اینکه بارسلونا در لالیگا بماند یا به لیگ دیگری برود تصمیم خواهد گرفت . تباس میگوید چنین چیزی ممکن نیست و اگر کاتالونیا استقلال پیدا کند بارسلونا از لالیگا اخراج میشود زیرا قوانین اجازه نمیدهد تیمی خارجی در لالیگا بازی کند .

 

گفتنی است لالیگا حق پخش تلویزیونی را در سال 2015 برای 3 فصل آینده یعنی تا پایان سال مالی 2018/19 به ارزش 2 میلیارد و 650 میلیون یورو فروخت .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.