پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

100 تایی شدن ارنستو؛ داستان مظلومیت والورده !

کد خبر : 71570  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 مهر 1396
ارنستو تیمی متکی به ایده هایش دارد نه ستاره

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، ارنستو والورده به همراه تیمش در حال حاضر در صدر لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد کاری که به هیچ وجه انجام دادنش برای والورده به عنوان سرمربی جدید آسان نبوده است.

 

ارنستو والورده پس از معرفی شدن به عنوان سرمربی بارسلونا تا 12 جولای منتظر ماند تا کار خود را با شاگردانش آغاز کند و فردا 19 اکتیر اولین 100 روز کار والورده در بارسلونا خواهد بود که پس از ناامیدی با از دست دادن سوپر کاپ اسپانیا و متزلزل شدن تیم با خروج نیمار حالا والورده در طی 100 روز انتظارات را در حد مطلوب برآورده و اعتماد و ایمان هواداران را به دست آورده است.

 

100 روز همراه با استرس برای والورده

 

شاید هم اکنون بارسلونای والورده به ساحل آرامش رسیده و ارنستو باید به تقویت اندک نقاط ضعف باقی مانده تیمش با انتظار برای بازگشت والورده و تقویت تیم و خروج بازیکنان غیر نیاز در زمستان بیاندیشد اما او در کنار استرس شروع کار خود در بارسلونا، با استرس خروج نیمار نیز مواجه گشت.

 

 

خروج غیر منتظره نیمار علی رغم حضور در تور ایالات متحده آمریکا که چند بازیکن از آن اطلاع داشتند باعث شد تا درکنار درگیرزی نیمار با سمدو و حاشیه های آن، در ادامه با شکست در سوپر کاپ اوضاع برای والورده پیچیده گردد.

 

نکته جالب اینجاست که والورده حتی پس از شروعی خوب در لالیگا نیز با مصدومیت ناامید کننده عثمان دمبله و حتی تنش های سیاسی در اسپانیا مواجه گشت اما بارسلونای والورده با توجه به همه این شرایط همچنان استوار است.

 

تحمل و صبر والورده

 

رزومه کاری ارنستو والورده با هدایت المپیاکوس در کشور یونان و رسانه های این کشور به این سرمربی آموخت که چگونه از رسانه ها دور بماند  اینکه نه آن ها را بخواند و نه گوش دهد و مدیریت او روی تیم هایی با بازیکنان کمتر شناخته شده باعث شده تا تحمل دوام زیر فشار کار با اینگونه بازیکنان را داشته باشد.

 

 

امروز همه در رختکن بارسلونا ارنستو را ستایش می کنند چون با دستورات تاکتیکی او بارسلونا در چند بازی پس از نمایشی ناامید کننده در نیمه نخست در نیمه دوم روند بازی را برگردانده تا ایده هایش به ثمر بنشینند.

 

فراموش نکنیم که والورده در شروع کار خود در بارسلونا با حباب بازار نقل و انتقالات با خروج نیمار مواجه شد و دور مثلث MSN را برای خود خط کشید و امروز با نداشتن عثمان دمبله و سوارزی که در حد و اندازه های فصول قبل نیست با اتکا به جوانانی چون روبرتو، سمدو و دنیس سوارز و رونمایی از پائولینیو به فکر تقویت تیم با ایده هایش به جای ستاره ها است.

 

 

توانمندی نیمکت

 

نیمکت ارنستو والورده با داشتن پائولینیو و دنیس سوارز و تعویض طلایی های ارنستو، پیروزمندانه تر از نیمکت لوئیز انریکه نشان داده است اما تیم همچنان نیاز به تقویت بیشتر برای غلبه بر بزرگان فوتبال در بازی های انتهای فصل دارد اما کارنامه 100 روز نخست والورده توسط همه نمره قبولی را دارد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.