پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فرناندز تماشاگر بازی رئال مادرید و تاتنهام . مدیر بارسلونا کدام بازیکنان را زیر نظر گرفت ؟

کد خبر : 71572  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 مهر 1396
رصد آسمان پرستاره پوچتینو

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، رابرت فرناندز دیدار شب گذشته رئال مادرید و تاتنهام در سانتیاگو برنابئو را رصد کرد تا این بار به رصد پلن های A خود بپردازد.

 

در روزها و هفته های اخیر به اطلاع رساندیم که رابرت فرناندز مدیر ورزشی بارسلونا به همراه اوربانو اورتگا حضور پر رنگی در استادیوم های آلمان داشته است اما اغلب این رصد های او جزو پلن های B و C نقل و انتقالاتی به شمار می روند.

 

او در آخرین سفرهای خود در دیدارهای وولفسبورگ و لورکوزن و شالکه-لورزکوزن حضور داشت که از بازیکنان چون جولیان برانت، مکس مایر، تیمو ورنر، لئون گورتزکا جاناتان تاه و غیره نام برده می شود تا جای که از زیرنظر گرفته شدن اندره سیلوا توسط آریدو برایدا دردربی یکشنبه میلان خبر داده شد و همچنین ایکاردی که به این لیست می توان کالدیو کولیبالی را نیز از ناپولی اضافه کرد.

 

اما پیگیری های بزرگ تری در دستور کار مدیران باشگاه وجود دارد که می توان این را با رصد بازی شب گذشته رئال مادرید و تاتنهام توسط رابرت فرناندز دریافت کرد.

 

 

در شبی که هری کین ستاره این روزهای تاتنهام و فوتبال جهان در سانتیاگو برنابئو با قیمت گذاشته شدن به ارزش 225 میلیون یورو توسط رئیس پرعذاب نقل و انتقالاتی تاتنهام حضور داشت، کریستین اریکسن هافبک بازیساز 25 ساله دانمارکی تاتنهام نیز می تواند جزو بزرگ ترین ستاره رصد شده رابرت فرناندز برای تقویت خط هافبک باشد.

 

با هزینه سرسام اور هری کین که قیمت او حتی بیشتر از نیمار است، اریکسن بیشتر برای آبی اناری ها با ناکامی در جذب کوتینیو ووراتی مناسب است و درحالی که بارسلونا خیزی جدی برای خرید ستاره ای در خط هافبک برای جانشینی ژاوی برداشته است، مدیران بارسلونا همچنان به گشت و گذار ادامه می دهند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.