پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وضعیت خروج فیلیپه کوتینیو در بازار زمستانی !

کد خبر : 71587  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 مهر 1396
انتقال کوتینیو در زمستان کار بسیار سختی است !

اختصاصی بارسا نیوز - آبی اناری پوشان هنوز فکر جذب کوتینیو را در سر دارند.

 

طبق گزارش Goal ، باشگاه بارسلونا میخواهد در بازار زمستانی شانسش برای جذب کوتینیو ستاره اول لیورپول امتحان کند. در روز های گذشته یک تن از مدیران باشگاه عنوان کرده بود که بارسلونا هیچ گونه مشکل مالی برای جذب کوتینیو را ندارد و در ژانویه میتواند این انتقال را انجام دهد.

 

این منبع اعلام کرده است که انتقال کوتینیو در ژانویه به بارسلونا تا حد زیادی بعید است. در بازار تابستانی باشگاه بارسلونا تلاش زیادی برای جذب کوتینیو کرد که در نهایت موفق به انجام این مهم نشد. سران باشگاه انگلیسی بار ها عنوان کرده بودند که فیلیپه کوتینیو فروشی نیست. بعد از خروج نیمار باشگاه بارسلونا توانست عثمان دمبله ستاره فرانسوی سابق بورسیا دورتمند را به خدمت بگیرد. مدیر اجرایی باشگاه در مورد جذب بازیکن در زمستان چنین گفته است.

 

ما آماده خرید کوتینیو یا هر بازیکن دیگری در زمستان هستیم.

 

بارسلونا پیش از خرید بازیکنان بزرگ باید بازیکنان نا کار آمدی چون پاکو آلکاسر ، آردا توران و حتی آندره گومز را به فروش برساند. البته در این چند وقت گومز چند باری توسط والورده تست شده است و ممکن است این هافبک پرتقالی در باشگاه بارسلونا باقی بماند.

 

کوتینیو در باشگاه بارسلونا میتواند کمک زیادی در خط حمله به مسی و سوارز کند از طرفی نیز ورود کوتینیو میتواند باعث شود در طول فصل آندرس اینیستا استراحت بیشتری کند. این بازیکن برزیلی میتواند در پست اینیستا نیز به میدان برود. در روز های گذشته آندرس اینیستا به صورت مادام العمر قراردادش را تمدید کرد تا خیال کادر فنی و هواداران در مورد اینیستا راحت بشود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.