پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

100 روز رویایی والورده؛ شروع 100 روز دوم !

کد خبر : 71640  |  زمان ارسال : جمعه 28 مهر 1396
ارنستو والورده شروعی طوفانی داشت.

اختصاصی بارسانیوز – پیرو گزارش قبلی، ارنستو والورده از امروز دومین 100 روز خود را در بارسلونا آغاز خواهد کرد جایی که در 100 روز نخست تنها دو شکست در سوپر کاپ اسپانیا را تجربه کرد.

 

تیم ارنستو والورده با انجام 13 بازی فصل با احتساب دو دیدار سوپر کاپ 100 روز نخست خود در بارسلونا را با صدرنشینی در لالیگا و گروهی لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسانده و تاکتیک و فلسفه خود را نیز به تیم تحمیل کرده است.

 

پس از طوفان خروج نیمار در شروع کار خود در پیش فصل و اثر آن روی شکست در دو دیدار سوپر کاپ مقابل رئال مادرید، والورده در ادامه حتی پس از مصدومیت دمبله نیز خم به ابرو نیاورد تا با به ثمر رساندن 32 گل در 13 بازی و دریافت 9 گل که 5 گل آن در دو دیدار مقابل رئال مادرید بود به فکر ادامه روند فوق العاده تیمش باشد.

 

تیم والورده با رشد در کار دفاعی 7 کلین شیت در 13 بازی داشته و با دقت پاس 89 درصدی شاگردانش، به صورت میانگین 65.5 درصد مالکیت توپ بوده است.

 

در تیم والورده مسی با 15 گل بهترین عملکرد را داشته و پس از او گل به خودی با 5 و سوارز با 3 در رتبه های بعدی قرار دارند و تیم او دارای 9 بازیکن 1 گله است که این تنوع گلزنان تیم والورده را نشان می دهد.

 

والورده از 20 بازیکن در فصل جاری استفاده کرده که می و تراشتگن در تمامی دقایق بازی های فصل حضور داشته اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.