پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نگرانی بزرگ ارنستو والورده برای خط دفاعی !

کد خبر : 71645  |  زمان ارسال : جمعه 28 مهر 1396
والورده در مورد یری مینا دچار شک و تردید است !

اختصاصی بارسا نیوز - والورده خواهان تقویت خط دفاعی تیمش است.

 

طبق گزارش موندو، در بازار تابستانی ارنستو والورده سرمربی باشگاه بارسلونا تلاش زیادی کرد تا تیمش را در خط دفاعی تقویت کند. باشگاه بارسلونا به جذب اینیگو مارتینز نزدیک شده بود اما در نهایت به طرز عجیبی این انتقال صورت نگرفت و بارسلونا نتوانست در خط دفاعی بازیکنی جذب کند.

 

سرمربی بارسلونا ارنستو والورده از مدیران باشگاه خواسته که در بازار زمستانی یک مدافع به تیم اضافه کنند. ارنستو نگران مصدومیت احتمالی جرارد پیکه و ساموئل اومتیتی در طول فصل است. این دو بازیکن بیشترین دقایق بازی را در خط دفاعی برای تیم انجام داده اند. در صورت مصدومیت یکی از آنها تنها خاویر ماسکرانو میتواند جای خالی آن ها را پر کند که این موضوع کافی نیست. در مقابل نیز والورده به توماس ورمالن بلژیکی چندان اعتمادی ندارد و تا به اینجای فصل از او هیچ استفاده ای نکرده است.

 

بارسلونا شانس زیادی برای جذب یری مینا مدافع 22 ساله کلمبیایی دارد. بارسلونا میتواند با پرداخت 9 میلیون یورو این بازیکن را از باشگاه پالمیراس جذب کند. در مقابل ارنستو والورده در مورد یری مینا دچار شک و تردید هایی شده است. مینا بازیکن توانمندی است اما برای اینکه بتواند در فوتبال اروپا عملکرد خوبی داشته باشد نیاز به زمان دارد تا خود را با سطح فوتبال این قاره وفق دهد تا بتواند یک مدافع با کیفیت برای کاتالان ها باشد. همین مسئله باعث شده شک و تردید هایی در مورد مینا به وجود بیایید. وضعیت جذب یری مینا در زمستان روی هوا است و هنوز چیزی مشخص نیست.

 

سران باشگاه میدانند که به علت جام جهانی 2018 روسیه جذب بازیکن در تابستان کار بسیار سخت و دشواری است. رابرت فرناندز به جذب ماتیاس دی لخت مدافع 18 ساله آژاکس علاقه دارد.

 

http://www.mundodeportivo.com/r/GODO/MD/p4/Barca/Imagenes/2017/10/18/Recortada/img_sperezm_20171018-124831_imagenes_md_otras_fuentes_de_ligt-kOfE-U432159242414nYD-980x554@MundoDeportivo-Web.jpg

 

در نظرسنجی که وب سایت موندو قرارداده است یری منیا مدافع 22 ساله پالمیراس با به دست آوردن اکثر 64 رای از نظر هوادران مناسب ترین فرد برای تقویت خط دفاعی تیم است. در پایان فصل به نظر میرسد زمان خداحافظی ماسکرانو و خروج توماس ورمالن نیز باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.