پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: امباپه؟ ؛ وضعیت سوارز خوب است !

کد خبر : 71650  |  زمان ارسال : جمعه 28 مهر 1396
ارنستو والورده در کنفرانس قبل از بازی با مالاگا

اختصاصی بارسانیوز – ارنستو والورده و شاگردانش در تیم بارسلونا در نهمین گام از لالیگا 2017/18، مالاگا را درپیش دارند که والورده از ساعت 18:30 در کنفرانس حاضر می شود.

 

بارسلونا در 15 بازی اخیر خود 14 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و آخرین شکست به باخت 2-0 مقابل مالاگا در نیم فصل دوم فصل گذشته باز می گردد.

 

والورده صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد:

مالاگا بازی های خوبی انجام داده است. مالاگا رقیبی است که اخیرا بارسلونا را اذیت کرده و این انگیزه دیگری برای ما است. شکست مقابل این تیم در فصل گذشته باعث از دست رفتن قهرمانی شد. آن ها برخلاف قرارداشتن در انتهای جدول با کسب تنها 1 امتیاز بد بازی نکرده اند و می دانیم که با انگیزه زیادی مقابل ما قرار خواهند گرفت.

 

دلوفئو؟

او بازی خوبی مقابل المپیاکوس داشت. ما از توانایی او در یک در مقابل یک استفاده می کنیم تا بتوانیم در محوطه جریمه حریفه برای ما موثر باشد. گل زدن نیز نیازمند تصمیم گیری درست است و این کار را خوب انجام داد و امیدوارم همین مسیر را دنبال کند.

 

100 روز سخت در بارسلونا؟

من می توانم بگویم که این 100 روز کسل کننده نبوده است و ببینیم که 100 روز بعدی چگونه خواهد بود. امتیاز من برای فصل جاری تابحال 10 از 10 بوده است، ببخشید اما بگذارید روی 265 روز باقی مانده تمرکز کنیم.

 

بازگشت آلبا؟

روی او با عجله ریسک نخواهیم کرد. گمان ما روی آمادگی یک هفته ای او بود. او روز گذشته تمرین نکرد و امروز نیز کار برایش دشوار بود ولی امیدواریم که به زودی بهبود یابد.

 

امباپه؟

تا آنجا که من می دانم باشگاه نام او را روی میز قرار نداده است. او الان اینجا حضور ندارد

 

بازی به دنیس سوارز؟

احتمالا. تمام بازیکنانی که روی نیمکت هستند فرصت های خودشان را دارند. یک روز ویدال بازی می کند و روز دیگر دلوفئو. چنین مسایلی خوب است و من هستم که باید تصمیم بگیرم.

 

وضعیت لوئیس سوارز و مصدومیت؟

درست است که او در دیدار با المپیاکوس مشکل داشت اما توانست بازی را تمام کند و با اتلتیکو مادرید بازی فوق العاده ای انجام داد و گل هم زد. او وضعیتش برای بازی خوب است.

 

سیستم چرخشی؟

در 6 روز سه بازی پس مجبوریم. اما 3 امتیاز فردا برایمان مهم است. در هر تیمی بازیکنان مهم بازی تیم را مشخص می کنند و چرخش آن ها دشوار است اما آن ها هم می توانند استراحت کنند.

 

روند پیروزی؟

وضهعیت ما خوب است اما ممکن است این آتشفشان فوران کند. این بازیکنان هستند که همه چیز را آسان می کنند.

 

نقل و انتقالات زمستانی؟

بارسلونا همیشه به فکر تقویت تیم است ولی من روی بازیکنانی که دارم تمرکز دارم.

 

سه گانه؟

هدف ما فتح تمامی عناوین قهرمانی است و برای این بازی باید روی بردن لالیگا تمرکز کنیم تا بعدا در مورد بقیه جام ها تمرکز کنیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.