پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حمایت فوق العاده والورده از لوئیس سوارز !

کد خبر : 71658  |  زمان ارسال : جمعه 28 مهر 1396
به گفته والورده سوارز به روزهای خوب خود بازخواهد گشت.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش فورفورتو، لوئیس سوارز در کنفرانس مطبوعاتی والورده قبل از بازی فرداشب مقابل مالاگا مورد حمایت قرار گرفت.

 

سوارز که در کنار مصدومیت جزئی در دیدار با المپیاکوس فصل خوبی را از نظر گلزنی در بارسلونا سپری نمی کند اینگونه از سوی والورده مورد حمایت قرار گرفت:

درست است که او مقابل المپیاکوس مشکلی در ران پایش داشت اما من فکر نمی کنم مشکل بیشتری داشته باشد. لوئیس همواره ارتباط خوبی با دروازه داشته است و مقابل اتلتیکو مادرید نیز خوب بازی کرد و گل مساوی را به ثمر رساند و مقابل المپیاکوس نیز موقعیت هایی برای گلزنی داشت.

 

ما این را می دانیم که او در یک بازی می تواند 2 یا 3 فرصت گلزنی داشته باشد و هم تیمی هایش برای موقعیت خلق خواهند کرد و او باعث آزار مدافعان حریف می شود. من فکر نمی کنم که او در این فصل مشکلش خیلی جدی بوده باشد.

 

من فکر می کنم که اوضاع لوئیس خوب است و مصدومیتی را نیز که داشته خوب شده است.

 

درخصوص لوئیس وقتی فرصتی را از دست می دهد از من در موردش سوال می پرسید اما باید بگویم که اگر اصلا موقعیت گل نداشته باشد من نگران می شوم. او در بازی موقعیت گل را به دست می آورد و گام به گام گل هایش را نیز بدست خواهد آورد. برای مهاجمان مهم ترین چیز داشتن فرصت های گلزنی است. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.