پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه رضا پرستش با مارکا در بارسلونا !

کد خبر : 71661  |  زمان ارسال : جمعه 28 مهر 1396
رضا شنبه برای اولین بار در نیوکمپ

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش مارکا، رضا پرستش مسی ایرانی امروز در فرودگاه ال پرات بارسلون به زمین نشست و پس از اینکه باعث تعجب ماموران و عکس گرفتن های آن ها شد، در دفتر مارکا در بارسون به گفت و گو پرداخت.

 

رضا پرستش با اعلام اینکه پدرش یک هوادار واقعی رئال مادرید است از تجربه راه نیافتن به خانه پس از گل مسی به ایران در جام جهانی 2014 صحبت کرد.

 

رضا پرستش درخصوص وضعیت بوجود آمده در زندگی شخصی خود گفت:

از بچگی هرکسی من را می دیید می گفت که شبیه به مسی هستم اما توجهی نمی کردم تا اینکه این موضوع من را تشویق به انتشار تصاویرم در شبکه های اجتماعی کرد که حمایت های مردم و کامنت هایشان بی نظیر بود.

 

وقتی که به یک مدرسه رفتم بچه ها شروع به جنگیدن برای عکس گرفتن با من کردند و گاهی اوقات بچه ها با دیدن من در خیابان گریه می کنند و باید به آن ها توضیح دهم که من مسی نیستم. بنابراین گاهی اوقات من هیچ حریم خصوصی ندارم و علاوه در خانه، برخی طرفداران سایر تیم ها نیز من را سرزنش می کنند.

 

دلیل؟

بابت گلی که مسی به کشورمان در جام جهانی برزیل زد اما از نظر من آن بهترین گل مسی بود. من حامی کشورم هستم اما گل فوق العاده ای زد. بخاطر ان گل وقتی به خانه رفتم پدرم به من اجازه ورود به منزل را نداد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.