سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رسمی : اعلام سه نامزد نهایی جایزه پسر طلایی 2017

کد خبر : 71667  |  زمان ارسال : شنبه 29 مهر 1396
نامزد های نهایی کسب جایزه پسر طلایی اعلام شدند !

اختصاصی بارسا نیوز - نامزد های نهایی کسب جایزه پسر طلایی اعلام شدند.

 

طبق گزارش گل، لیگ برتر انگلیس ، لالیگا و لیگ 1 فرانسه هرکدام یک نماینده برای کسب جایزه پسر طلایی سال 2017 دارند. سه نامزد نهایی برای کسب جایزه پسر طلایی اعلام شدند. عثمان دمبله ، کیلیان امباپه و گابریل ژسوس نامزد هایی نهایی کسب این عنوان با ارزش هستند.

 

در ماه گذشته لیست 24 نفره ای از بازیکنان برای بدست آوردن جایزه پسر طلایی سال 2017 اعلام شده بود. بازیکنان جوان و آینده داری چون مارکوس راشفورد و کریستین پولیشیچ در این لیست قرارداشتند اما حالا با اعلام 3 نامزد نهایی آن ها شانسی برای بدست آوردن این عنوان ندارند. در فصل گذشته امباپه همراه با باشگاه موناکو توانست در لیگ فرانسه قهرمان شود و در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز تا نیمه نهایی با باشگاهش پیش رفت. امباپه در تابستان موناکو را به مقصد پاریسن ژرمن ترک کرد و در حال حاضر نیز عملکرد خوبی در باشگاه جدیدش داشته است.

 

عثمان دمبله بعد از عملکرد قابل قبول در باشگاه بورسیا دورتمند این تیم آلمانی را به مقصد بارسلونا ترک کرد. انتقال دمبله با 105 میلیون یورو انجام شد و او حالا گرانقیمت ترین انتقال تاریخ بارسلونا است. دمبله خیلی بدشانس بود و در روز های اول فعالیت در بارسلونا مصدوم شد. گابریل ژسوس ستاره برزیلی باشگاه منچستر سیتی نیز آمار خیره کننده ای داشته است. ژسوس در 7 بازی در فصل 18-2017 توانسته 6 مرتبه گلزنی کند.

 

https://images.performgroup.com/di/library/GOAL/aa/9e/kylian-mbappe-gabriel-jesus-ousmane-dembele_1dmpcdclseb761rmmw57bd0o6s.jpg?t=1030003927&quality=90&h=800

جایزه پسر طلایی هرسال به ترین بازیکن زیر 21 سال اهدا میشود. برنده این جایزه در تاریخ 23 اکتبر مشخص خواهد شد گفتنی است که در سال گذشته رناتو سانچز توانست این عنوان را بدست آورد. این بازیکن پرتقالی در حال حاضر در بدترین فرم خود قرار گرفته است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.