پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وراتی دلیل رد پیشنهاد بارسلونا را توضیح داد !

کد خبر : 71669  |  زمان ارسال : شنبه 29 مهر 1396
وراتی میگوید برای پول در پاری سن ژرمن نماند !

اختصاصی بارسا نیوز - مارکو وراتی گفت تابستان امسال بارسلونا حاضر بود برای او 100 میلیون یورو پرداخت کند اما تاکید کرد که به پروژه پاری سن ژرمن علاقه بیشتری داشت .

 

اینترنشنال ایتالیا اشاره کرد که مارکو وراتی دلیل ماندن در پاری سن ژرمن را توضیح داد . او تعطیلات تابستانی خود را کوتاه کرد تا با آنترو هنریکه مدیر ورزشی پاری سن ژرمن صحبت کند . همین گفتگو باعث شد او تصمیم بگیرد در باشگاه فرانسوی بماند .

 

وراتی گفت " اگر من رفته بود , پول بیشتری میگرفتم " . او گفته که میخواهد در پاری سن ژرمن به چیزهای بیشتری برسد .

 

وراتی همچنین گفت " برای اولین بار در طول 5 سال حضورم در این تیم من از خودم سوال کردم که آیا باید اینجا بمانم " . او اطمینان داد که برای پول در پاری سن ژرمن نیست " باشگاه هایی حاضر به پرداخت 100 میلیون یورو برای من هستند " .

 

او افزود :

حقیقت این است که ما فصل گذشته زمان سختی داشتیم . در واقع ما در وضعیتی نبودیم که تیم بتواند همه چیز را به نفع خود برنده شود . آنها از ما میخواستند تا برنده جام های بیشتری شویم اما تیم های بهتری وجود داشتند . من صادقانه میگویم که بعد از 5 سال به این فکر کردم که باید بمانم یا بروم اما در مورد پروژه های آینده به من اطمینان داده شد . برنده شدن جوایز در اینجا با برنده شدن در تیم های دیگر فرق میکند . من در اینجا بسیار خوب هستم .

 

پس از آنکه پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان حذف شد این تیم موفق به قهرمانی در لیگ فرانسه هم نشد تا پروژه های باشگاه فرانسوی با مشکل مواجه شود اما این تیم در طول نقل و انتقالات تابستانی شدیدا تقویت شد و ناصر الخلیفی اقدام به جذب نیمار , کیلیان امباپه , دنی آلوز کرد .

 

با این حال زمانی که همه فکر میکردند پاری سن ژرمن میتواند بهترین بازیکنان خود از جمله وراتی را از دست بدهد بارسلونا آماده استفاده از فرصت بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.