پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نگرانی شدید باشگاه بارسلونا از اتفاقات امروز در اسپانیا

کد خبر : 71670  |  زمان ارسال : شنبه 29 مهر 1396
امروز احتمالا دولت اسپانیا خودمختاری منطقه کاتالونیا را لغو میکند که میتواند باعث ایجاد درگیری شود !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش مارکا , صبح امروز باشگاه بارسلونا قبل از انجام بازی با مالاگا جلسه ای برگزار میکند . علت این مساله اتفاقاتی است که امروز در کاتالونیا در حال رخ دادن است .

 

امروز دولت اسپانیا در مادرید جلسه ای مهم برگزار خواهد کرد تا در مورد مساله استقلال کاتالونیا بحث کنند . همزمان با این جلسه در شهر بارسلونا تظاهرات بزرگی رخ میدهد .

 

بارسلونا امیدوار است همه چیز عادی باشد و برای بازی امشب مقابل مالاگا نیازی به بستن درهای استادیوم به روی هواداران نباشد . اتفاقی که در بازی با لاس پالماس رخ داد و بارسلونا مجبور شد اجازه ورود هیچ تماشاگری را به نیوکمپ ندهد .در روز بازی با لاس پالماس رفرناندوم استقلال کاتالونیا برگزار شده بود .

 

دولت اسپانیا اما امروز قصد دارد تا خودمختاری منطقه کاتالونیا را از بین ببرد و این ممکن است باعث ایجاد تنش و اعتراضات بسیار شدید در سراسر شهر بارسلونا شود و احتمالا باشگاه بارسلونا را مجبور به بازنگری در مورد چگونگی برگزاری بازی امشب خواهد کرد ( احتمال دارد بازی امشب پشت درهای بسته انجام شود و یا حتی به تعویق بیافتد . احتمال لغو بازی کمتر است ).

 

صرف نظر از اقدامات امنیتی خاص که در حال انجام است حتی اگر بارسلونا به طرفداران خود اجازه حضور در نیوکمپ را بدهد , هواداران نباید به هیچ وجه از مرزهای طبیعی و محدودیت ها عبور کنند ( اعتراض و شعارهای سیاسی ممنوع است ) . بنابراین به طور خاص نظارت ویژه ای برای جلوگیری از ورود افراد به زمین صورت خواهد گرفت و با توجه به اینکه احتمال دارد تلاش هایی برای پوشیدن پیراهن کاتالونیا انجام شود مانند اتفاقی که در بازی با لاس پالماس صورت گرفت بنابراین جلوی چنین اقداماتی گرفته خواهد شد .

 

قبلا بارسلونا به دلیل پیام های سیاسی توسط یوفا با مجازات های شدیدی مواجه شده است که در جریان بازی با المپیاکوس دو بنر تبلیغاتی سیاسی به دلیل ترس از مجازات فورا برداشته شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.