پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دفاعیه فرناندز از عملکرد نقل و انتقالاتی : پائولینیو پیچیده ترین بود !

کد خبر : 71678  |  زمان ارسال : شنبه 29 مهر 1396
رابرت فرناندز نیز در مجمع سالیانه باشگاه از عملکرد خود دفاع کرد.

اختصاصی بارسانیوز – امروز در باشگاه بارسلوناف مذیران به بررسی اقدامات خود در یک سال اخیر پرداختند که رابرت فرناندز نیز درخصوص نقل و انتقالات توضیحاتی داد.

 

رابرت فرناندز با آغاز بحث از جدایی انریکه گفت:

من می خواهم درخصوص کارهایی که مدت هاست صورت گرفته صحبت کنم یعنی از انتهای فصل قبل جایی که انریکه گفت دیگر به کار خود ادامه نمی دهد. تغییر مربی در یک تیم فوتبال یک تصمیم بسیار دشوار و پیچیده است و ما در این موقعیت به خوبی کار کردیم و فردی را که می خواستیم به کار گرفتیم و از ارنستو بسیار راضی هستیم.

 

دلوفئو؟

او بازیکنی جوان و پرورش یافته لاماسیا بود که او رادر دوران حضورش در میلان و اورتون خیلی دنبال می کردیم و فکر کردیم که شرایط بازگشتش به بارسلونا بسیار خوب است و به همین دلیل این کار صورت گرفت.

 

نلسون سمدو؟

پس از خروج دنی آلوز باید این پست را تقویت می کردیم که سمدو را جذب نمودیم که از نظر سنی و قابلیت تنوع بازی برایمان مهم بود.

 

پائولینیو؟

جذب او بحث زیادی درپی داشت. تصمیم بسیار پیچیده ای بود چون بازیکنی بسیار متفاوت بود. ما به دنبال بازیکنی بودیم که بتواند در چندین پست بازی کند و تجربه خوبی نیز داشته باشد. در انتقاداتی که می شد من همیشه خونسرد بودم چون می دانستم ناعادلانه است و حالا هم بسیار خوشحالم چون پائولینیو دارد به تیم در جنبه های مختلفی کمک می کند.

 

 دمبله و مصدومیت؟

خروج نیمار ضربه بزرگی برایمان بود که باید جایگزینی برایش پیدا می کردیم. باید توجه داشته باشیم که او بازیکن جوانی است و باید به روند تکامل و پیشرفت او توجه داشته باشیم. او با وجود مصدومیت درانتظار بازی برای بارسلوناست و مطمئن هستم که قوی تر از همیشه خواهد بود.

 

بازیکنان قرضی؟

انتقال های قرضی به دلیل جوان بودن بازیکنان و کسب تجربه اتفاق می افتد که در برخی موارد می توانند به تیم بازگردند. انتقال سمپر به گرانادا خوب نبود و امیدوارم در لاس پالماس خوب عمل کند. داگلاس نیز مجبور بود بازی کند و ماندن برایش خوب نبود. درنهایت نیز مارلون دوساله به نیس رفت.

 

ورمالن؟

او بازیکن بزرگی است که بابت مصدومیت هایش بدشانس بوده است و فکر می کنم که باید به او فرصت بدهیم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.