پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کلوپ: امثال کوتینیو را نگه می داریم !

کد خبر : 71684  |  زمان ارسال : شنبه 29 مهر 1396
پاسخ ضد و نقیض

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش تلگراف، یورگن کلوپ سرمربی قرمز های آنفیلد در پاسخ به توافق با کوتینیو جهت انتقال به بارسلونا برای ماندن در این فصل و درپیش گرفتن مسیر انتقال لوئیس سوارز مورد سوال قرار گرفت.

 

کلوپ با رد این ادعاها در پاسخ گفت:

من هیچ اطلاعی در این خصوص ندارم. خواهیم دید چون ما درخصوص مسایلی اینچنینی باهم صحبت نمی کنیم. اگر بگویم بله می توانید چنین چیزی را تصور کنید؟ . 100 درصد به شما اطمینان می دهم که در این لحظه در تیم من کسی در این خصوص فکر نمی کند. ما در این مورد صحبت نمی کنیم، چرا باید در مورد خروج باهم حرف بزنیم؟

 

در هیچ کدام از این دو مورد که بگویم  "نه، توافقی وجود ندارد" و "بله توافق وجود دارد" هیچ حسی ایجاد نمی کند. در این لحظه گفتن هیچ کدامشان اهمیتی ندارد. زمان های مناسب تری برای صحبت در این خصوص با یکدیگر خواهیم داشت نه در ماه اکتبر و در ابتدای فصل.

 

کلوپ در ادامه اذعان کرد که اگر نتایج خود را بهتر کنند بازیکنان به فکر خروج نخواهند بود:

درحال حاضر به عنوان یک باشگاه باید هنوز وضعیتی را ایجاد کنیم که بازیکنان بخواهند با تمام توانشان بخشی از آن باشند. در این لحظه ما چنین وضعیتی را داریم. کسی الان درخصوص ژانویه فکر نمی کند و همین طور در خصوص ژوئن و جولای. هرکسی در تیم من می خواهد بخشی از تیم باشد اما پنجره های نقل و انتقالاتی نیز از راه خواهند رسید و خواهیم دید چه اتفاقی می افتد.

 

ما می توانیم گام های محکم خودمان را برداریم و می توانیم از فصل خوب سال گذشته فراتر برویم و فکر می کنم این موضوع امکان پذیر است. فصل طولانی است و اگر بتوانیم انسجام تیمی خود را بدست آوریم و در شرایط پیروزی قرار بگیریم و بی رحمانه تر باشیم می توانم بگویم که می توانیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.