پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالاگ: پیشنهاد بارسلونا برای کوتینیو در ژانویه آماده است !

کد خبر : 71746  |  زمان ارسال : دوشنبه 1 آبان 1396
بارسلونا دست از سر کوتینیو بر نمی دارد.

اختصاصی بارسانیوز گیلم بالاگ کارشناس فوتبال اسپانیایی اسکای اسپورتس در بررسی رقابت های هفته نهم لالیگا به موضوع بارسلونا و خبرهای این روزهای اخیر در مورد کوتینیو نیز پرداخت.

 

بالاگ با ارائه پیشنهاد توسط بارسلونا در ژانویه برای کوتینیو گفت:

اگر از بیشتر مردم نظرتان را در این خصوص بپرسید اکثرا موافق هستند که این خبر حسی به آن ها برای ژانویه باتوجه به شرایط باشگاه لیورپول برای فروش کوتینیو نمی دهد ولی با این حال بارسلونا همچنان سعی خواهد کرد.

 

آن ها مبلغ 80 میلیون یورو را در ژانویه روی میز لیورپول خواهند گذاشت و به دنبال حل و فصل انتقال با باشگاه لیورپول خواهند بود. بارسلونا احساس می کند که هنوز شرایط خروج کوتینیو در ژانویه وجود دارد و هنوز او فکر می کنند که به او نیاز دارند که باتوجه به خروج نیمار او را نیز جایگزین کنند.

 

به یاد داشته باشید که بارسلونا تا قبل از خروج نیمار تلاشی برای جذب کوتینیو نکرد و او را نمی خواست. وقتی که نیمار بارسلونا را ترک کرد به فکر کوتینیو و پر کردن شکاف توسط او افتادند.

 

این انتقال درحال حاضر در مرحله انتظار به سر می برد و باید ببینیم که در ژانویه چه اتفاقی رخ خواهد داد. بارسلونا مبلغ 80 میلیون یورو را پیشنهاد خواهد داد اما بازهم کلید داستان در دست لیورپول است. آیا مقامات لیورپول نرم خواهند شد یا همچنان مثل تابستان قدرتمند خواهند بود؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.