پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اولتیماتوم یری مینا به بارسلونا

کد خبر : 71764  |  زمان ارسال : سه شنبه 2 آبان 1396
یری مینا و اطرافیان او از رفتار بارسلونا عصبانی هستند !

اختصاصی بارسا نیوز - آینده یری مینا مدافع کلمبیایی پالمیراس در هاله ای از ابهام است و این مساله باعث شده تا اطرافیان و خود بازیکن احساس نگرانی کنند .

 

ویدیو پیشنهادی ما

 مهارت یری مینا

یری مینا میخواهد بداند بارسلونا برای ژانویه آینده چه تصمیمی در مورد او خواهد گرفت . بارسلونا مدتی پیش گزینه ای در قرارداد این بازیکن برای خرید قرار داد اما از آن زمان تاکنون هنوز تصمیمی برای انتقال مینا به بارسلونا گرفته نشده است .

 

واقعیت این است که بارسلونا در مورد سازگاری سریع مینا با شرایط فوتبال اروپا تردید دارد که باعث خشم یائیر مینا ( دایی و مدیر برنامه های یری مینا ) شده است . ایجنت یری مینا در این رابطه صحبت کرد .

 

یائیر مینا به بارسلونا التیماتوم داد :

آنها ( بارسلونا ) اگر یری را میخواهند نباید شک داشته باشند . اگر نمیخواهند هیچ مشکلی ندارد . تیم های دیگری هستند که به او علاقه دارند . پپ سگورا ( یکی از مدیران بارسلونا ) باید تصمییم بگیرد , 1 سال و نیم است که ما دچار تردید هستیم ( بلاتکلیف ) . بیایید این مساله را حل کنیم اگر شما ( خطاب به بارسلونا ) او را نمیخواهید ما به سراغ باشگاه دیگری میرویم .

 

قرارداد یری مینا برای پیوستن به بارسلونا برای بعد از جام جهانی روسیه تنظیم شده است . با این حال احتمال پیوستن مینا در ژانویه ( زمستان ) نیز وجود دارد . بارسلونا باید برای او 9 میلیون یورو بپردازد .

 

یری مینا در حال حاضر به صورت معمولی تمرین میکند . او در تابستان دچار مصدومیت شده بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.