پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بحران کوتینیو در رختکن بارسلونا !

کد خبر : 71808  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 آبان 1396
گزارش شده است که آندرس اینیستا و ایوان راکیتیچ برای امضای قرارداد با ستاره برزیلی لیورپول مشتاق نیستند . هافبک های بارسلونا تحت تاثیر عملکرد پائولینیو از زمان ورود این بازیکن به جمع کاتالان ها قرار گرفته اند .

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش دیاریو گل , کوتینیو به بارسلونا نزدیک تر از همیشه است . به نظر این بازیکن به زودی راهی بارسلونا خواهد شد .

 

خیلی جالب است که حتی یورگن کلوپ نیز احتمال خروج کوتینیو در زمستان را رد نمیکند . او گفت " من نمیدانم در ژانویه چه اتفاقی خواهد افتاد " . این یکی دیگز از نشانه هایی است که نشان میدهد باشگاه انگلیسی نسبت به آینده کوتینیو تردید دارد .

 

اما ورود کوتینیو به بارسلونا باعث ایجاد مشکلات جدیدی در رختکن میشود . تعداد زیادی بازیکن متوسط در این تیم حضور دارند . مطمئنا انتقال او گران خواهد بود و شرایط ناخوشایندی را برای بقیه رقم میزند .

 

برای ارنستو والورده دادن دقایقی بازی به اینیستا که در سطح بالایی است امکان پذیر است . با ورود کوتینیو این دقایق کمتر میشود اما در نهایت او مجبور است یک نفر را قربانی کند .

 

به نظر میرسد کسی جز راکیتیچ از ورود کوتینیو ضربه نمیخورد و او باید فداکاری کند . چیزی که راکیتیچ نمیخواهد . به احتمال زیاد در صورت پیوستن کوتینیو این هافبک جایگزین راکیتیچ میشود . ایوان در ترکیب ثابت است و این را از دست میدهد .

 

در تابستان

راکیتیچ نمیخواست عجله کند ( و در بارسلونا باقی ماند ) . اگر لیورپول اقدام به فروش کوتینیو در ژانویه نماید راکیتیچ باز هم منتظر می ماند تا ببیند وضعیت او در بارسلونا چگونه خواهد بود . او گفته است " یا من مهم هستم و یا من میروم " .

 

در دفاتر مدیریت بارسلونا فروش احتمالی راکیتیچ را در صورتی که پیشنهاد خوبی برسد چیز بدی نمیدانند .

 

در باشگاه معتقد هستند که فروش هافبک کروات علاوه بر رفع مشکل نقدینگی باعث رفع مشکل ترافیک در میانه میدان نیز میشود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.