پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

داستان دوستی غیرممکن مسی با پسر رونالدو !

کد خبر : 71813  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 آبان 1396
پسر رونالدو در مراسم بهترین فیفا مورد توجه زیادی قرار گرفت !

اختصاصی بارسا نیوز - کریستیانو رونالدو جونیور دوشنبه شب در پالادیوم لندن دوباره ستاره شد و حتی دوستی خود را با رقیب پدرش , لیونل مسی ادامه داد  .

 

از آنجایی که در سالن مراسم بهترین بازیکنان جهان حضور داشتند  او به راحتی در بین بزرگترین های جهان راه میرفت . این پسربچه دوستان زیادی بدست آورد از جمله یک نفر که بسیار خاص است : لیونل مسی !

 

در دقایقی از دوشنبه شب کریستیانو جونیور با تحسین به ستاره بارسلونا قبل از آنکه پدرش جایزه " بهترین " را کسب کند نگاه میکرد . مسی در کنار نیمار میخندید و پسر رونالدو به آنها نگاه میکرد .

 

 

یکی از درخشان ترین لحظات مراسم اما وقتی بود که کریستیانو جونیور در کنار پدرش و مسی بود . این اتفاق مربوط به دقایقی قبل از شروع مراسم میشد اما مسی و رونالدو تنها به یکدیگر تبریک گفتند . سپس پسر رونالدو با مسی دست داد و آنها شروع به صحبت کردند . جونیور باعث شد یخ گفتگوی مسی با رونالدو هم آب شود .

 

 

دوستان قدیمی

در جشنی که سال 2015 در زوریخ سوئیس برگزار شد رونالدو به مسی اشاره کرد و هر دو در مورد برخی گل های بارسلونا صحبت کردند . پسر کوچک رونالدو , ستاره آرژانتینی را اولین بار در این مراسم ملاقات کرد و آنها شروع به گفتگو کردند . ژستی که در لندن تکرار شد .

 

گفتنی است در مراسم پالادیوم لندن , پسر رونالدو همچنین با افرادی مانند مارسلو , مودریچ , بونوچی , اینیستا , زیدان و ویلی صحبت کرد . همه ی آنها از این اتفاق شاد بودند و لذت بردند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.