پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلوفئو در حال بدست آوردن یک جایگاه ثابت !

کد خبر : 71820  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 آبان 1396
دلوفئو در حال بدست آوردن اعتماد کامل والورده است !

اختصاصی بارسا نیوز - عملکرد دلوفئو در این هفته امیدوار کننده بود.

 

طبق گزارش مارکــا، جرارد دلوفئو در دیدار های گذشته تیم از مهم ترین و تاثیر گذار ترین بازیکنان تیم والورده بوده است. در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید زمانی که دلوفئو وارد زمین شد او شجاعانه در مقابل فیلیپه لوئیز مبارزه کرد و به حملات بارسلونا سرعت قابل توجهی داد که در نهایت لوئیز سوارز مهاجم نوک بارسلونا موفق شد این دیدار سخت را به نتیجه 1-1 برساند تا تیم والورده دست خالی مادرید را ترک نکند.

 

در بازی های فیفا دی دلوفئو نتوانست همانند گذشته به تیم ملی اسپانیا دعوت شد. همین موضوع به ستاره جوان کمک کرد که تغییرات زیادی در عملکردش ایجاد بشود در روز های اول فعالیت دلوفئو در بارسلونا او هماهنگی خاصی با مسی و سوارز نداشت و همین مسئله باعث شد که در چند بازی به وسیله ارنستو والورده از لیست تیمش ناپدید شود. مصدومیت دمبله نیز باعث شد که دلوفئو فرصت بیشتری برای خودنمایی پیدا کند.

 

ارنستو والورده در پست عثمان دمبله از بازیکنانی چون سرجی روبرتو ، دنیس سوارز ، الکس ویدال و حتی آندره گومز استفاده کرد اما به نظر میرسد که انتخاب اصلی و نهایی ارنستو، جرارد دلوفئو باشد. در 3 دیدار گذشته بارسلونا دلوفئو یا گلزنی کرده یا برای هم تیمی های خود گل ساخته است که همین موضوع باعث شده ارنستو والورده نظرش را در مورد دلوفئو تا حد زیادی تغییر بدهد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.