پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چه چیزی راکیتیچ را در ترکیب بارسلونا منحصر به فرد میکند ؟

کد خبر : 71825  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 آبان 1396
راکیتیچ در تمام 15 بازی این فصل بارسلونا حضور داشته است !

اختصاصی بارسا نیوز - راکیتیچ از نزدیکترین بازیکنان به والورده است.

 

طبق گزارش موندو، ارنستو والورده سرمربی بارسلونا در این چند وقت از ترکیب های مختلفی استفاده کرده است. در دیدار گذشته مقابل رئال مورسیا سرمربی تیم انقلاب بزرگی در ترکیب ایجاد کرده بود و به بازیکنان اصلی تیم استراحت داد. ایوان راکیتیچ هافبک کروات باشگاه بارسلونا با شرکت در این مسابقه توانست به تنها بازیکنی تبدیل شود که در 15 بازی اخیر بارسلونا به صورت بازیکن فیکس یا تعویضی حضور داشته باشد.

 

مارک تراشتگن ، لئو مسی و سرخیو بوسکتس نیز پیش از این دیدار در تمام بازی ها حضور داشتند اما سرمربی تیم تصمیم گرفت در دیدار مقابل مورسیا به آن ها استراحت دهد. تراشتگن برای بارسلونا تنها در رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد رفت. فوق ستاره آرژانتینی در تمام بازی های بارسلونا در این فصل به عنوان بازیکن فیکس بوده است اما در مقابل مورسیا استراحت کرد.

 

والورده نشان داده است که اعتماد زیادی به راکیتیچ دارد. ایوان از 15 بازی بارسلونا در این فصل در 11 بازی در ترکیب اولیه تیم والورده حضور داشته است و در بقیه دیدار ها نیز به صورت بازیکن تعویضی وارد زمین مسابقه شده است. این نشان میدهد که او بازیکن مورد اعتماد والورده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.