پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوال 3 باشگاه بزرگ اروپا از خوزه آرنایز

کد خبر : 71831  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 آبان 1396
3 باشگاه با راموس نماینده خوزه آرنایز تماس گرفتند تا در مورد وضعیت قرارداد این بازیکن بدانند .

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , پس از درخشش خوزه آرنایز در اولین حضورش در بارسلونا برابر رئال مورسیا تعدادی از باشگاه های بزرگ اروپایی به این بازیکن علاقه مند شدند .

 

ویدیو پیشنهادی ما

 مهارت فوق العاده خوزه آرنایز

 حرکات آرنایز در اولین بازی بارسلونا

 گل خوزه آرنایز برای بارسلونا

خوزه آرنایز تا قبل از اولین بازی برای تیم بارسلونا ناشناخته بود . حتی ارنستو والورده نیز در مورد او تردید داشت . اما یک گل بزرگ و عملکردی که نشان از کیفیت این بازیکن میداد کافی بود تا به سرعت این آرنایز مورد توجه قرار بگیرد تا جایی که چند باشگاه بزرگ اروپایی در مورد وضعیت قرارداد این مهاجم بارسلونا با نماینده اش تماس گرفتند .

 

رنه راموس برادر سرجی راموس نماینده خوزه آرنایز است . باشگاه های منچستریونایتد , آرسنال و بایرن مونیخ با راموس تماس گرفتند . 2 باشگاه انگلیسی در مورد آرنایز بسیار علاقه مند نشان دادند و معتقدند که او کاملا شرایط بازی در لیگ برتر انگلیس را دارد در حالی که بایرن مونیخ این بازیکن را جایگزین فرانک ریبری میداند که 34 ساله است .

 

 

بند خروج آرنایز کم است و این انتقال را آسان میکند اما خوزه بر روی بازی در بارسلونا تمرکز دارد

قبل از آنکه آرنایز به بارسلونا اوکی دهد , این بازیکن پیشنهادات دیگری نیز داشت . باشگاه هایی همچون مادرید , یوونتوس , ناپولی به دنبال امضای قرارداد با او بودند اما او بارسلونا را انتخاب کرد و کاملا شانس با او بود زیرا در حال حاضر صحبت از انتقال او به تیم اول مطرح است . در حال حاضر بند خروج آرنایز 20 میلیون یورو است که برای هر باشگاه بزرگی قابل پرداخت است . در قرارداد آمده است در صورت انتقال به تیم اول بند خروج به 40 میلیون افزایش می یابد .

 

آرنایز تنها بر روی پیشرفت در بارسلونا تمرکز دارد . او کاملا بر فوتبال خود در بازی زیر نظر ارنستو والورده متمرکز است و اعتقاد دارد که تنها باید پاهای خود را روی زمین بگذارد بدون اینکه به صحبت ها در مورد خودش توجه کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.