پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا عملیات جذب گریژمان را شروع خواهد کرد !

کد خبر : 71848  |  زمان ارسال : جمعه 5 آبان 1396
گریژمان هدف اصلی بارسلونا است !

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا برنامه ی ویژه ای برای جذب گریژمان دارد.

 

طبق گزارش موندو، گریژمان ستاره فرانسوی باشگاه اتلتیکو مادرید از شرایطش در این باشگاه راضی نیست. گریژمان میخواهد در باشگاهی باشد که برای تمام عناوین ممکن رقابت کند اما در این چند ساله اتلتیکو مادرید نتوانسته جامی را تقدیم به گریژمان و هوادارانش کند. در فصل گذشته این مهاجم به باشگاه منچستر یونایتد خیلی نزدیک شده بود و اکثرا این انتقال را قطعی میدانستند اما محرومیت اتلتیکو مادرید باعث شد که گریژمان نظر خود را در مورد خروجش تغییر دهد.

 

در حال حاضر بند جدایی زودهنگام گریژمان از 200 میلیون یورو دوباره به 100 میلیون یورو با توجه به توافقی که از پیش شده است کاهش پیدا کرده و این میتواند خروج گریژمان را آسان تر کند. باشگاه بارسلونا علاقه زیادی دارد که گریژمان را به خدمت بگیرد.

 

Portada de El Mundo Deportivo (Spain)

 

روزنامه موندو مدعی شده است که گریژمان با سران اتلتیکو مادرید توافق کرده است که در نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه را ترک کند. در این روز ها اکثر منابع گزارش میدهند که جذب کوتینیو از اهداف اصلی باشگاه بارسلونا است ولی امروز این روزنامه مدعی شده است که جذب آنتوان گریژمان در تابستان سال آینده از اهداف اصلی آبی اناری پوشان است.

 

گریژمان در بارسلونا دوستانی چون اومتیتی و عثمان دمبله دارد و خود شخصا تمایل زیادی دارد که برای بلوگرانا توپ بزند. در این فصل گریژمان برای اتلتیکو مادرید عملکرد خوبی نداشته است این مهاجم از این مسئله آگاه است که میتواند در بارسلونا کار های بزرگی را انجام بدهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.