پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده به دنبال بهترین شروع تاریخ بارسلونا

کد خبر : 71881  |  زمان ارسال : جمعه 5 آبان 1396
والورده در سن مامس به مصاف تیم سابق خود میرود درحالی که این تیم به دنبال ادامه روند پیروزی هایش نیز می باشد .

اختصاصی بارسا نیوز - ارنستو والورده  شنبه برابر بیلبائو در سن مامس میتواند خیلی چیزها را به خود اختصاص دهد . او در خانه سابق خود برابر تیم سابق خود بازی خواهد کرد . هواداران بیلبائو با وجود دفاع از تیم خود برابر رقیب اما از والورده استقبال خواهند کرد .

 

والورده همانطور که برابر المپیاکوس در لیگ قهرمانان پیروز شد میخواهد برابر بیلبائو نیز به روند خوب ادامه دهد .

 

در حال حاضر با انجام 9 بازی در لالیگا , تیم والورده به 8 پیروزی و 1 تساوی دست یافته است که برابر با رکورد بارسلونا زیر نظر تیتو ویلانووا و جراردو مارتینو در فصل های 2012/13 و 2013/14 است .

 

 

با این وجود بارسلونای ارنستو والورده در چند نکته نسبت به آن دو فصل بهتر عمل کرده است زیرا بارسلونا 26 گل زده و 3 گل خورده دارد . تفاضل بارسلونا در حال حاضر 23 است , با تیتو ویلانووا تفاضل 22 و با تیتو ویلانووا 15 پس از 9 بازی بود .

 

تیم والورده علاوه بر تفاضل بهتر نسبت به تیم ویلانووا و مارتینو در اختلاف امتیاز با تیم دوم نیز شرایط بهتری را به خود اختصاص داده است . در حال حاضر اختلاف  بارسلونا به عنوان صدرنشین لالیگا با تیم دوم جدول که والنسیا است 4 امتیاز است درحالی که در فصل 2013/14 اختلاف امتیاز با اتلتیکو مادرید ( +1 ) و در فصل 2012/13 ( 0 امتیاز بود - به دلیل تفاضل بارسلونا در صدر قرار داشت ) بود .

 

 

مورد دیگری که بارسلونای والورده بهتر بوده است عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان است . بارسلونا در تمام 3 دیدار خود در چمپیونز لیگ زیر نظر والورده به پیروزی رسیده است ( 9 از 9 امتیاز ) . تیتو ویلانووا نیز ( 9 از 9 امتیاز ) اما تاتا مارتینو برابر میلان به تساوی 1-1 رسید تا 2 امتیاز را از دست دهد . بنابراین تاتا ( 7 از 9 امتیاز ) در 3 دیدار ابتدایی لیگ قهرمانان را کسب کرد .

 

در صورتی که بارسلونا بتواند فردا شب اتلتیک بیلبائو را در دهمین بازی فصل لالیگا شکست دهد این بهترین شروع فصل تاریخ بارسلونا خواهد بود .

 

اما ادامه ی این مسیر پیروزی میتواند بزرگترین چالش ارنستو والورده باشد . تیم تیتو ویلانووا در هفته 20 اولین شکست خود را تجربه کرد . تیم مارتینو در هفته 15 لالیگا دقیقا در برابر بیلبائو در سن مامس متحمل اولین شکست شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.